Politikai Provokatív

Politika tabuk nélkül

Orbán odaszólt

2015. november 17. 06:00 - Politikai Provokatív

Válságban a kontinens

Nem kérdéses: a Fidesz menekültügyben kétségkívül a legjobb, politikailag legjövedelmezőbb álláspontot ütötte meg. Ha a politikát úgy kezeljük, mint egy piacot, akkor mondhatjuk: letarolták a piacot. Kaptak ezért hideget, meleget külföldről, belföldről egyaránt. A menekültügyet a tragikus párizsi események sajnos még aktuálisabbá és kiélezettebbé tették. Egy ilyen feszült helyzetben nagyon meg kell fontolni minden egyes mondatot. Miniszterelnökünk napirend előtti felszólalásában világos és egyértelmű hangot ütött meg. A beszédet bárki meghallgathatja vagy annak kivonatát elolvashatja. Melegen ajánlom mindenkinek.

(A bejegyzés a "tovább" gomb után folytatódik.)

De mi is volt ennek a mondanivalónak a lényege? Magyarország határozottan és keményen kiállt az illegális bevándorlás ellen. Az EU ezzel szemben az emberiesség nevében korlátlanul engedte be a migránsokat. A baj ezzel csak az, hogy a menekültek között megbújhatnak dzsihadisták. Erre a veszélyre Magyarország már korábban is figyelmeztette az európai államokat. Ne legyenek illúzióink, az ISIS minden alkalmat próbál megragadni, hogy diverzánsokat csempésszen Európába.

A franciaországi merényletek arra mutattak rá, hogy mindössze egy maroknyi dzsihádista elég ahhoz, hogy brutális mészárlást hajtsanak végre ártatlan civilek között. Ezt sajnos Párizsban az emberek saját bőrükön tapasztalták. Nem tudhatni hány terrorista érkezett kontinensünkre, és azt sem, hogy hol fognak legközelebb lecsapni. Csak reménykedhetünk abban, hogy a hatóságok és titkosszolgálatok időben megfékezik az esetleges merényletre készülőket. Ha a nyitott határok politikájával esélyt adunk arra, hogy akár csak egy terrorista is az Európai Unió területére lépjen, akkor ezt a politikát fel kell adni. A terrorizmusra csak a zérótolerancia lehet a megfelelő válasz.

Nehéz bármit hozzáfűzni Orbán Viktor már belinkelt beszédéhez, hiszen annyira összeszedetten, lényegre törően, átfogóan fogalmazott. Ugyanakkor érdemes megvizsgálni, hogy miért olyan sikeres ez a fajta politika. Szerintem erre a válasz nagyon egyszerű: mert a lehető legközelebb van az emberek álláspontjához. Az emberek szeretnének egy békés, nyugodt életet, és legkevésbé sem szeretnének dzsihadisták támadásától rettegni vagy félteni családjukat. Világos, hogy ehhez az kell, hogy esélyt se adjunk a szélsőséges elemeknek, hogy átlépjék a kontinens határait. A Fidesz kormányon pont ezt a politikát folytatja, és emellett kérlelhetetlenül ki is áll. Nem akarjuk ugyanakkor azt sem, hogy más államok felelőtlen politikájának mi igyuk meg a levét. Ezért utasítják el a betelepítési kvótát.

Hadd szemléltessem egy emberközeli, érhető példával a helyzet súlyát. Kedves Olvasó, próbáld magad beleképzelni az alábbi helyzetbe:
Otthon családoddal ebédelsz, majd egyszer csak egy ismeretlen benyit az ajtódon. Bemegy a házadba, és ételt és alvóhelyet kér. Bosszankodva, de ellátod. Másnap már 10 ismeretlen jön, és ő is étel és alvóhelyet kér. Jogod van-e bezárni az ajtódat, hogy ne jöjjön be több ismeretlen? Jogod van-e a már bent lévőket kirakni a házadból? Úgy gondolom, igen. Nem vagy köteles az ételedet és a házadat ismeretlenekkel megosztani, akik még a nevüket sem mondják meg.
Most képzeld el, kedves Olvasó, hogy bezártad ajtódat, és így nem jönnek az ismeretlenek. Azonban kopogtat a szomszéd néni, Angéla. Angéla néni elmondja neked, hogy hozzá is sok ismeretlen érkezett, de ő humánus, ezért nem akarja kiutasítani őket a házából, és mindent megad nekik: ételt és italt. Sőt, Angéla meg is mondta az ismeretleneknek, hogy hozzá nyugodtan jöhetnek. De nem akarja őket egyedül ellátni, ezért azt mondja, hogy neked is be kéne fogadni párat azokból az ismeretlenekből, akiket Angéla néni beengedett. Jogod van-e nemet mondani Angéla kérdésére?
A dolgot tovább súlyosbítja, amikor kiderül, hogy az egyik bácsinál ezek az ismeretlenek megöltek valakit. Tudod, hogy lehetnek köztük gyilkosok. Tudod, hogy nem mindegyik gyilkos, de nem tudod, ki az, aki gyilkos. Ilyen helyzetben jogodban áll-e azt mondani, hogy nem engedsz be több ismeretlent, mert félted az otthonod a családod? 

Ha a fentebbi példánál valamennyi kérdésre "igen" választ tudtál adni, akkor kedves Olvasó már értheted, miért a Fidesz álláspontja a leginkább elfogadhatóbb a témában. De mit tud ilyenkor a többi párt kezdeni?

A Jobbik belátta, hogy ebben a kérdésben nehéz lesz megszorongatni a kormánypártot, ezért inkább támogató álláspontot vett fel. Az LMP kezdetben próbált érvelni, de mára ők is sokat finomodtak. Jelzésértékű, hogy Schiffer András ma már a terrorizmus ellen sürgetett európai összefogást, és nem a menekültkérdés kezelésének ügyében. Ezek okos és bölcs álláspontok voltak. És a baloldal? A baloldal még mindig köti az ebet a karóhoz, és úgy gondolják, hogy igenis el kell látnunk a sok ismeretlent, és Angéla néninek joga van átküldeni hozzánk őket. Az MSZP-n belül egyébként Hiller István próbált ezen finomítani, de párttársai nem osztották nézőpontját. A DK... Nos, a DK... Hát őket tudjuk.

A DK-ra azért érdemes visszatérni, mert ekkora bohócpártot nem látott az ország. Ők úgy döntöttek, szabadságot vesznek ki. De nem úgy tűnik, hogy változtattak volna az álláspontjukon (lásd: itt). Pedig most jött el az idő, hogy mindenki kimondja melyik oldalon is áll. Akik ma Európa népeinek szembeköpői, talán holnap bukni fognak. Akik pedig ma még talán kockázatos politikai hangot ütnek meg, azokat az élet holnap igazolja. Nem is kérdés, hogy melyik kormány álláspontjára álljunk ebben a kérdésben. Abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy épp a mi kormányunk az, amelyik a legjobban védi Magyarország és tágabban Európa érdekeit ezekben a zűrzavaros időkben. Egy percre pedig érdemes lehet eljátszani a gondolattal, hogy mi történt volna akkor, ha ez az emberáradat nem Orbán Viktor, hanem Gyurcsány Ferenc kormányzása alatt éri el hazánkat. Bele se merek gondolni...

151 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://politikaiprovokativ.blog.hu/api/trackback/id/tr208084630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2015.11.17. 12:01:57

"a Fidesz menekültügyben kétségkívül a legjobb, politikailag legjövedelmezőbb álláspontot ütötte meg"

Ráadásul még igaz is, amit mondtak.

Advanced Flight 2015.11.17. 12:05:25

Szerintem a DK-nak meg a többi balos pártnak joga van ahhoz, hogy maradjon az eredeti véleményénél. Isten ments, hogy bárki nyomására mást kezdjenek kommunikálni, mint eddig. Még a végén bejutnának a parlamentbe 2018-ban is :-P

Sexual Harassment Panda 2015.11.17. 12:09:41

@Advanced Flight: azèrt mèg mindìg ők az igazi ellenzèkke a fidesznek, nem a lyobbik.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.17. 12:14:50

Az igazság jobban eladható, mint a hazudozás.
Ennyi a sztori.

A ballib migráns imádat, egy óriási hazugságra épül, melynek végső célja Európa multikultúrálissá tétele.

Persze a multikultúrális Európa a valóságban ugyanolyan utópia, mint a kommunizmus volt.
A terv még alig kezdődött el, máris megbukott.
Igazolja ezt a több millió már Európában élő, integrációra egyáltalán nem vágyó muszlim.
Igazolja ezt az a tény, hogy az itt élő muszlimok többsége is inkább támogatóbb, mintsem elítélő az Iszlám Állammal kapcsolatban.
Igazolják ezt az Európai terrorcselekmények, az illegális bevándorlók (valójában honfoglalók) megállíthatatlab áradata.

Az illegálsi bevándorlók milliószámra történő Európába hozatala, az Európai kultúra végét jelenti, ez tisztán látszik.
És mivel ez az igazság, csak az ezt megakadályozni kívánó politikai tud népszerű lenni.
A ballib parasztvakítás a végnapjait éli.

rasztaszív 2015.11.17. 12:38:16

"a Fidesz menekültügyben kétségkívül a legjobb, politikailag legjövedelmezőbb álláspontot ütötte meg."

"Akik pedig ma még talán kockázatos politikai hangot ütnek meg, azokat az élet holnap igazolja."

ez a két mondat igaz.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.17. 12:48:42

Nagyon jó a poszt, és nem csak azért, mert egyetértek vele. :)

@Sexual Harassment Panda:

Egy igazi ellenzék az ország érdekeit védi. A migráncsokat beédesgetők az ország érdekei ellen dolgoznak. Tehát ők nem igazi ellenzék, hanem hazaárulók bandája.

rasztaszív 2015.11.17. 13:06:55

@Kovacs Nocraft Jozsefne: egy igazi demokrata nem kijelenti,hogy mi az ország érdeke,hanem megvitatja a többiekkel.

Bogyó 2 2015.11.17. 13:10:24

@maxval bircaman főszerkesztőhelyettes: Ezzel csak egy baj van, hogy nem igaz. Nem a mostani migráció az oka a merényleteknek. A 40 évvel ezelőttiről meg Orbán se beszélt semmit, nem emlészem, hogy 1990-ben a Parlamentbe bekerülvén a nyugati államok menekültpolitikáját ostorozta volna. Pedig ezek az emberek a terroristák vagy szüleik többségükben akkor is ott voltak. Terrorizmus eddig is volt, ezután is lesz. A migráció miatt kialakult ellenszenvet használja föl Orbán népszerűségnövelésre demagóg módon és az ilyen cikkek tovább erősítik ezt. Az érzéketlenség párosulva az egoiuzmussal és a félrevezetéssel hozza meg az eredményt. Orbán azért populista, mert kiszolgálja az emberek vágyait. Az alantasakat is. Nem tanítva és szellemileg felemelkedve vezet, hanem lesüllyedve a birka többség szintjére mondja azt amit egyszerűen is felfognak. Akkor is, ha az igazságtalan, akkor is ha az hazugság. Az értelmes és emberileg érzékeny réteg tudja, hogy micsoda aljas dolog az a manipuláció ami folyik a médiában, ahogy leépíti a demokratikus garanciákat, ahogy ellehetetleníti a hatalomváltást, ahogy olyan helyzetbe hozza az országot, hogy "Csak a Fidesz". De a birka többség nem fogja föl, hogy az ő saját érdekében nem jó az, ha "Csak a Fidesz". Mert onnantól kezdve nem ő választ és a farok csóválja a kutyát. Nyilván csak a lekváros kenyeret szereted, ha esélyed sincs másra és nem is látsz mást sose. Ezt próbáljátok nekünk megmagyarázni, hogy ez a jó nekünk, és nem az, ha mi választhatunk. Saját magatokkal is elhitetitek, hogy az lenne a legjobb, ha Orbán örökös királyságot alapítana pallosjoggal és ti is kussolhatnátok bármit mond. De nem mindenki gondolja így.
Menekültügyben is ez a helyzet. Baromság, hogy minden menekült terrorista, de tény, hogy az onnan jövőknél van esély erre. Csakhogy nem kell ahhoz migráció, hogy robbantsanak, mert szerintem nem most robbantottak és lőttek először 100 éve. Akik jönnek valami elől menekülnek. Lehet válogatni, hogy gazdasági nehézségek vagy üldöztetés. Ez egyébként gyakran keveredik. Abban igaza van, hogy sokkal hatékonyabb védelem és menekültügyi eljárás kell még a közeli államokban. meg kell védjük magunkat. Ne legyenek illegális bevándorlók. De legálisak lehetnek. Fontos, de részletkérdés, hogy mennyi és kik. Itt viszont a hangulat afelé van terelve, hogy ide senki se jöjjön, nem érdekel a problémájuk, mert mind egytől egyig terrorista. Ez óvodás álláspont és egyben egetverő hazugság, de kényelmes és a lakosság így áll hozzá, mert fogalmuk sincs ezekről az országokról, a konfliktusaikról, a számarányokról, a valódi kockázatokról. Ha holnap minden bevándorló megállna a török határon, akkor se biztos, hogy jövő hónapban nem lesz merénylet Londonban vagy Münchenben. Mert nem ez a valódi ok, csak az egyszerűbb magyarázat mindig kényelmesebb, ezért szoktak a háborúk is kitörni.

Bogyó 2 2015.11.17. 13:13:34

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "A migráncsokat beédesgetők " Tipikus csúsztató hazugság. Tehát, ha nem rúgok beléjük, akkor már beédesgetem őket. A nyugatiak is beédesgették az '56-osokat? Melyik párt nyilatkozta, írta le azt, hogy kifejezetten jöjjenek a menekültek, még ha békében vannak, akkor is? Miért kell ilyen orbitális hazugságokat gyártani? Mert csak szélsőségesen lehet gondolkodni?

amjamayna 2015.11.17. 13:16:46

Teljesen egyetértek a cikkel!

Bogyó 2 2015.11.17. 13:16:52

@Ballib Cenzúra: "Az igazság jobban eladható." Persze. Demagógia, populizmus, csúsztatás, manipuláció. Ezek nálad ismeretlen fogalmak? A faékegyszerűségű érzéketlenség adható el könnyen. Nem tűnt fel, hogy voltak náci meg komcsi diktatúrák? Ahol a lakosság nagyon lelkes volt? Hogy Észak-Koreában meghalnának a vezérért? Nekik is igazuk volt?

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.17. 13:19:47

@Bogyó 2:

Az Orbán fóbiád miatt képtelen vagy elfogadni az igazságot.

Az igazságot, miszerint a 40 éve érkezett muszlim ugyanúgy képtelen az integrációra, mint a gyerekei, vagy unokái.
Hogy ugyanúgy képtelen az integrációra mint a most érkezők.
Azon egyszerű oknál fogva, hogy esze ágában sincs integrálódni.

A hite, a taníttatása, a korán betűje szerint, mi Európaiak kihasználhatóak, meglophatóak becsaphatóak vagyunk, és Allah akarata szerint feláldozhatóak bármikor büntetlenül.

Így lehet, hogy mint az Európában éló muszlimok, mind az azon kívül élő muszlimok többésge inkább pártolja mintsem elítéli az Izzlám Államot.

Fel kéne ébrednetek a vak Gyurcsányi gyűlöletből, és észrevenni Orbánnak igaza van.
És nem azért mert Orbán mondja, vagy a személye miatt, hanem pusztán és kizárólag a mondandója tartalmi része miatt.

A valóság az, hogy minden muszlim egy újabb szög Európa koporsójába.
És bár nagy a korporsó, de nincs már olyan sok helye a szögeknek.
És ha elfogyott a hely, a koporsó bezárul és betemet mindent és mindenkit ami valaha Európát jelentette.

Nem kéne megvárni, és időben ki kellene nyitni minden ballib szemét is.
Azokét is akiket már elvakított az Orbán fóbia.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.17. 13:21:54

@Bogyó 2:

Ezek a példák a pszichológusodnak hasznosak egyedül az Orbán fóbiád analízisét szolgálandó.

Más közük a migránsokhoz nem nagyon van.

Bogyó 2 2015.11.17. 13:37:25

Kedves Politikai Provokatív, a példád több helyen sántít.

1. Nem ezek az ismeretlenek öltek meg valakit.

2. Ezek az ismeretlenek is ezek elől a gyilkosok elől menekültek ide.

3. Angéla néni rendszeresen ad neked pénzt arra, hogy kijavítsd a tetődet a beázás után és beüvegezd a kitört ablakot, lebontottátok a kerítést a mezsgyén, mert azt gondoltátok egy telken laktok majd és közösen fizettek sok mindent, amiből ő áll többet, ezért kér meg arra, hogy segíts neki és légy együttérző, te is fogadj be közülük párat. Csak hozzád nem mertek becsöngetni, mindössze át akartak futni a házad előtt Angéla nénihez, mert te már eleve elküldtek őket a kurva anyjukba, Angéla néni meg nagyvonalúbb és még arra is gondol, hogy talán majd lesz aki segít neki söpörni a faleveleket, meg megkapálni a kertet. Igen, kockázatos, talán nem így lesz, lehet, hogy rossz fiúk lesznek és lusták, vagy ne adj Isten el akarják lopni ANgéla néni pénzét, de Angéla néni akkor sem akarja mindezt előre eldönteni, mert nála már így is laknak páran akik régen onnan jöttek, és van akivel baj van, de a többség teszi a dolgát. Vannak bajok, de Angéla néni, meg azok a szomszédok, akikhez már menetek mások még mindig és előreláthatólag sokáig jobban fognak élni mint te, ahova nem mehetnek játszani a szomszéd gyerekek se a tieidhez. Most az idegenek miatt ugyan együtt köpködtök rájuk, de ha elmennek, kezditek elölről az egészet, ahogyan kiskorukban Angéla néni is tette a szomszédaival. De ők néhány éve rájöttek, hogy ez nem járható út, és ezért is élnek ők jobban és békében. Ez csípte a szemüket azoknak, akik elől menekülnek sokan messziről és ezért próbálják Angéla néniéket tönretenni a robbantgatásaikkal, lövöldözéseikkel.

csak egy néző 2015.11.17. 13:37:48

@Ballib Cenzúra:
Gondolom te a Korán és az iszlám vallás kutatója lehetsz.
Az axiómád alapján, melyik lehet igaz?

Minden bevándorló terrrorista vagy a bevándorlók között lehet terrorista is?
Minden cigány bűnöző vagy a cigányok között vannak bűnözők?
Minden magyar xenofób vagy a magyarok között xenofób?
Minden magyar rasszista vagy van a magyarok között rasszista?
Minen magyar eu ellenes vagy van a magyarok között eu ellenes?

Sexual Harassment Panda 2015.11.17. 13:42:18

@Bogyó 2: a 2.pon5 konkrèt baromsàg.
A retek niggerek tönkrebasztàk a sajàt orszàgukat, most euròpàt akarjàk.

porthosz 2015.11.17. 13:46:27

@Bogyó 2: Nagyon szellemes, Angela néni per pillanat ott tart hogy kilakoltatja a saját gyerekeit a lakásból és helyette idegen arabokat költöztet be oda.

Ha érdekel keress rá a gugliban a német szociális lakásokra, jelenleg a német rászorulókat kirakják az önkormányzati lakásokból és helyette un. szír menekülteket költöztetnek bele. A német rászoruló meg mehet a hid alá. Harmadrendü állampolgár lett a saját országában, egy papirok nélküli jött ment ki tudja otthon hány ember lefejező terroristának is több joga van mint neki...

Magyarországon az ilyenre azt szokták mondani hogy a kedves néninek elment a maradék esze is öregkorára...

Megjegyzem a te drágalátos angelád nem puszira adott pénzt, cserébe el kellet pusztitani a teljes magyar ipart hogy ne lehessünk versenyképesek a némettel és csak tölük vehessünk mindent. Hát erről ennyit...

Bogyó 2 2015.11.17. 13:51:49

@Ballib Cenzúra: Öregem, nekem nincs Orbán fóbiám, valamikor a híve voltam, de a tettei.... Az álszenteskedő, kommunistázó pálfordulása se tetszett a kilencvenes években, de még rájuk nyomtam '98-ban. Nem biztos, hogy baj volt, de 2006 után már látszódott, hogy a hatalomért bárhova képes lemenni. Óriási csalódás és elkeseredés volt, de a Gyurcsány-bajnai féle vergődés és disznóól után még mindig reménykedtem, hogy talán egy új irány megint csak javít valami, s a többpártrendszerből eredő hatalomváltások majd folyamatosan korrigálják a dolgokat és haladunk előre. Az első nagy pofon a AB kiherélése volt Lázár vezényletével. Ekkor értettem meg mitől riadoztak sokan korábban. Most oedig eljutottunk oda, hogy a hatalomváltás valódi esélye megszűnt. Ismét az van ami a Kádár-rendszerben volt, nem te és én döntjük el ki vezesse az országot. Csak te önként mondasz le a szavazati jogodról tőlem elvették. Persze, papíron választhatsz, de olyan, mint az orosz választás, vagy a belorusz. Szurkolhatunk, hogy lesz kétharmad vagy nem. Ennyiről dönthetünk. Te örülsz ennek, pedig neked se jó. A szocik miatt mondták, hogy nem minden a pénz, nos tényleg nem. Ezért én nem gondolom, hogy a szerintetek nagyszerű fejlődés megéri a valódi választás elveszítését. A menekültkérdés is ennek a része. Most ők az aktuális ellenség persze mindig megspékelve egy kis brüsszeli bürokratázással, meg balliberálisozással. Okádás nélkül nem is maradnátok életben. Béke és különvélemény, de partnerségben? Soha. Azt csináljátok, amit a nácik a harmincas években vagy a komcsik a negyvenes évek végén Magyarországon, sorba szeletelték fel a másként gondolkodókat, végül párton belül jöttek az ellenségek. Lassan itt is ide jutunk, az ellenzéki pártokat már nem nagyon vesz senki komolyan, most már jönnek a Simicska féle elhajlók, meg a Lázár-féle látszatelhajlók. Ti meg tapsoltok.

Bogyó 2 2015.11.17. 13:58:12

@Ballib Cenzúra: Van aki nem integrálódott és van aki igen. Ez a nagy helyzet, csak ez nektek bonyolult. De a valóság már csak ilyen, bonyolult. Egy csomó török van Németországban, aki kurvára nem gyakorolja a vallását, ateista, ha úgy tetszik, persze, nem lett keresztény. Az araboknál is vannak, akik nem igen tartják a vallást Franciaországban, és vannak akik meg úgy tartják, hogy közben nem akarják betiltani a karácsonyt, meg lövöldözni se lövöldöznek és felháborítónak tartják amit az Iszlám Állam művel. És persze vannak, akik a társadalom perifériáján vannak, meg akik őket kihasználva akarnak hatalmat, pénzt. Ők állnak be az Iszlám Államhoz. De ez nem 3 millió török, meg 5 millió francia arab, mert akkor mi se írnánk már ide semmit.

Sexual Harassment Panda 2015.11.17. 13:59:35

@high up!: hazudsz.a szìr àlmenekültek nagyrèsze analfabèta.Az èletben nem fognak dolgozni.

Sexual Harassment Panda 2015.11.17. 14:00:54

@Bogyó 2: az a legtisztàbb, ha elköltözünj Angèla nèni utcàjàbòl.

Bogyó 2 2015.11.17. 14:01:11

@Sexual Harassment Panda: Akkor arra mit szólsz, hogy ez a kormány az elmúlt években már jópár szírnek és afgánnak adott menekültstátuszt? Csak akkor még nem volt hangulatértéke ezt másképpen felfogni. Tönretették a saját országukat? Mint mi a Rákóczi-szabadságharc, 1848 vagy 1956 idején?

jágör68 2015.11.17. 14:02:17

magyarhirlap.hu/cikk/40463/Putyin_Tobb_G20as_orszag_is_penzeli_az_ISISt

Vége van.
Putyin úr leleplezte az egész, imperialista, hamis zászlós terrorakciózó, olajrabló Nyugatot.
Ezen kívül- szintén a G20 kormány/ államfőinek- műholdfelvételeket is bemutatott az ISIS olajeladásairól- na vajon mely államoknak...

A párizsi hamis zászlós terrorakcióhoz:

Van pár probléma a hivatalos sztorival
1) Miért visz magával útlevelet a tenorista?
2) Az útlevél sértetlenül ússza meg a lövöldözést/ robbantást
3) Ugyanez az útlevél felbukkant Macedóniában másnap
4) Brüsszel- a NATO- főhadiszállása!!!- tele van terroristával... Ezt hogy?

Kulcsszavak: NATO, Gladio- hadművelet, Vörös Front, Olaszország, Andreotti miniszterelnök 1990- es vallomása.

jágör68 2015.11.17. 14:03:42

Ne folytassuk...

Az ISIS, akarom mondani- CIA visszavonulót fújhat

konrada 2015.11.17. 14:04:31

@Bogyó 2:
...azért ne ess túlzásokba. Ez az Angéla néni pont olyan, mint korai kapitalisták: akik egyszerre adták a munkát, a boltot, és a szolgáltatást. Így ők határozták meg, mit dolgozhatsz, mennyit kereshetsz, de azt náluk is kellett elköltened.
...aztán azok között is akadtak praktikusan jótékony lelkek, akik abból a haszonból azzal, hogy beüvegezték a kitört üveget, megjavítottak tetőt, biztosították, nehogy már odébb állj...

Bogyó 2 2015.11.17. 14:06:00

@porthosz: A németet az utcára teszik? Nem áthelyezik, nem rokonokhoz, hanem az utcára? Ugye nem a kurucinfón vagy valamelyik röhejbloghírportálon volt ez? És persze, a németek tudják, hogy akiket odaköltöztetnek az konkrétan embereket fejezett le, igaz? Ez külön előny, akkor dupla szobát kap? Mert Szíriából a lefejező menekültek, azok gumicsónakkal jönnek és ezer kilométereket gyalogolnak, így működik a terrorizmus. Hát persze...

konrada 2015.11.17. 14:09:02

@Bogyó 2:
Ó te szegény! Miért rabosítottak?

Bogyó 2 2015.11.17. 14:09:28

@konrada: Ja, de azért ha megnézem, hogy ki van Angéla néni utcájában és ki nem, mégis azt látom, az utcája tisztább, és gyakrabban osztanak segéylt és a szomszéd utcából is szeretnének ide költözni.

Sexual Harassment Panda 2015.11.17. 14:09:41

@Bogyó 2: nem azt mondtam hogy senki se höhessen.Azt az etetést hagyjuk abba, hogy nekkora szüksèg vsn az analfabáta afgànokra mert milyen jòl képzettek.
Mi dönthessük el kit akarunk befogadni.
Ha nem negy màskèpp, "költözzūnk ki Angèla nèni utcàjàbòl ".

Sexual Harassment Panda 2015.11.17. 14:10:42

@Bogyó 2: van màs utca is a vilàgon, kèpzeld!ès azelőtt is volt èlet, mielőtt összeköltöztünk.

Bogyó 2 2015.11.17. 14:16:57

@konrada: "biztosították, nehogy már odébb állj... " Konkrétan kinek jobb, aki odébbállt. Mert, hogy kinek jobb aki ANgéla utcájában lakik arról lehetne mesélni. Szét kell Nézni Lengyelországban vagy a Baltikumban. Vajon egy lengyel az áramhiányos, kvarcórát áruló időszakban élt jobban vagy most? Egy észt Brezsnyev alatt vagy most? Egy román Ceausescu csirkelábárt sorban állós, szekus időszakában vagy most? A hülye szerbek, bosnyákok meg nemhogy örülnének, hogy kívül vannak, mert most milyen jó nekik.

konrada 2015.11.17. 14:17:30

@Bogyó 2:
...egyébként meg: ha úgy gondolod, hogy Angéla néni az ablaküveggel, meg a tetőfedő anyaggal jogot is vett arra, hogy meghatározza, hogyan éld te és a családod az életét, az a te dolgod.
Neked kell kell a saját családoddal elszámolnod, ahogyan Angéla néninek is a családjával.

...ha a te családod - rossz tapasztalatok hatására akár hibásan is következtetve - másképpen gondolja, úgy annak kell megfelelned...
..Angéla néni meg számoljon el a saját családjával...

konrada 2015.11.17. 14:22:47

@Bogyó 2:
...nézd: a korai kapitalizmus is működött ezen a módon, mert trényleg nem volt jobb.
...de azért a lelkedet nem kell eoda adni a nagy elaléltségben...
...s a világ ezért változott meg, mert mindig került egy olyan pont, ahol már nem a jótékony Angela néniktől hitték azt, hogy élhetnek, hanem saját jogukon, s azt ki is harcolták...(Az Angéla nénik meg nyeltek egyet, mert a bolt, meg a munkahely továbbra is az övéké maradt, csak már nem istenek voltak, hanem egy alkupozició során a bré szerencsésebb végén..;))

5perc 2015.11.17. 14:26:04

"akár csak egy terrorista is az Európai Unió területére lépjen, akkor ezt a politikát fel kell adni"
De kicsoda Marton Lajos?

Bogyó 2 2015.11.17. 14:28:18

@Sexual Harassment Panda: Volt, csak szarabb és kilátástalanabb. Most a fejlett világ részei vagyunk. Beülök az autóba és elmegyek Bécsbe bármikor a minimálbér tizedéért. Elrepülök bármikor Londonba a feléért. Járnak nálunk a leghíresebb világsztárok és kulturális események. Nincs (még) korlátozva mit vehetek. Tízezrek nyaralnak nyugati országokban, azelőtt kempingre se nagyon futotta. Konvertibilis a valutánk. Nem állunk tátott szájjal egy nyugati üzletben. Nyáron is van banán. Jobban élnek a svédek és a hollandok, de az egész világot tekintve nagyon is előkelő helyen állunk.

kardiobaszkuláris 2015.11.17. 14:28:38

@Sexual Harassment Panda:
Hát ezért tart itt az ország, mert ilyen szerencsétlen, tehetetlen, agyatlan, béna faszok alkotják az ellenzéket. Amikor a Fidesz ellenzékben volt, ennyi bénázás és pofátlan rablás (trafikmutyi, földmutyi stb.) után már miszlikre szedte volna a kormányt, ezek meg lapítanak, mint szar a fűben. Öt éve folyamatosan.

Merthogy a menekültkérdésben igaza van a Fidesznek, de azért ez csak elfedi az össze többi lopásukat. A világ meg az ország nemcsak a menekültekről szól.

Poszt 0lok001 2015.11.17. 14:42:07

@Bogyó 2:

Látszat demokrácia mi ?

Azt a rendszert még nem találták ki, ahol a választási versenyben a harmadik alakíthat kormányt, az első és második ignorálásával, a ballibek legnagyobb bánatára.
Azaz ahol kitalálták, azt hívják éppenhogy diktatúrának.
A ballibek legnagyobb problémája jelenleg éppenhogy a demokrácia.

Már szinte senki nem hisz, az agyatlan szarházi hazudozásaitoknak.
És ettől ti nagyon szenvedtek.. :DDDD

trolololol · http://basszas.blog.hu/ 2015.11.17. 14:42:48

@kardiobaszkuláris: "de azért ez csak elfedi az össze többi lopásukat."

Érdekes módon a polgárokat jobban izgatja, ha lekalasnyikovozzák őket a gecibe, mintha a politikus veje nyeri az útjavítási tendert. Te érted, miért lehet ez? Titokzatos, nem?

kardiobaszkuláris 2015.11.17. 14:45:23

@Sexual Harassment Panda:
Ez nem igaz, a szíreknél volt az arab országokban a legmagasabb iskolázottság, analfabéta gyakorlatilag nincs az országban, és még a nők is járhattak iskolába, egyetemre is. (Ez persze Európában nem nagy szó, de az iszlám világban igen.)
A leglazább felfogású iszlám ország volt a polgárháború kitöréséig.

Ha meg elköltöznél Angéla néni utcájából, napok múlva rongyokban koldulnál a sarkon, mert az elmúlt 11 évben abból ruházkodtál, amit ő adott, csak az ételedet tudtad magad megtermelni.
Persze mindig van pár hozzád hasonló gondolkodásképtelen barom.

@high up!:
Az a helyzet, hogy a lakásokból kiköltöztetés nem légből kapott hír, még az olyan elég nyíltan menekültseggnyaló lapok is megírták, mint az Index.

@csak egy néző:
Elég, ha néhány terrorista van a bevándorlók között. Láthattad, hogy 7 (HÉT) ember mekkora zűrt tudott okozni Európa egyik vezető nagyvárosában, és ezek még nem is voltak különösebben kiképzettek és szervezettek.
Ami meg a cigányokat illeti, igen, van köztük néhány, amelyik nem bűnöző. Elenyésző kisebbségben.

@Bogyó 2:
" A németet az utcára teszik? Nem áthelyezik, nem rokonokhoz, hanem az utcára?"
Igen. Ezek állami bérlakások - amiben ott sem a legtehetősebbek élnek -, és bizony az utcára teszik őket.
Olvass Indexet, a te szócsöved.

kardiobaszkuláris 2015.11.17. 14:50:33

@Sexual Harassment Panda:
Baromka, nem minden menekült szír. Ezt nem mondták a Jobbik-pártközpontban?

@Bogyó 2:
"Beülök az autóba és elmegyek Bécsbe bármikor a minimálbér tizedéért."
Nem tudom, milyen autód van, de annyiért esetleg Sopronból.
Vegyünk egy jónak számító fogyasztású autót, mondjuk 7 literrel számolva (autópályán, 130-cal). Bécs-Budapest oda-vissza kb. 550 km, ha még a városban is mész ide-oda. Ez 33 liter benzin, mai átlagáron 340 Ft-tal számolva kb. 11 ezer Ft. A minimálbér (nettó) 110 ezer forint lenne? Mióta?

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.17. 14:51:20

@high up!:

Szerencsétlen marha..

Még most is tagadod az ordító tényt, hogy soha nem illeszkedtek be a muszlimok sehol, ahová betették a lábukat.

Holott iszlám lakónegyedek sokasága, NO GO ZONE-ák százai, megerőszakolt lányok és asszonyok ezrei jelzik hogy soha nem fognak integrálódni a muszlimok.

Mert nem akarnak.

A magadfajta agyatlan ballib hazaárulók persze ezt egész addig tagadják, amíg meglepődve néznek a szomszéd Ahmedre majd, aki lefejezi őket, amiért nem hajlandó iszlám hitre térni, és megöletni magát a szent ügyért.

kardiobaszkuláris 2015.11.17. 14:52:06

@trolololol:
Mikor és hol kalasnyikovoztak Magyarországon?
A mai lapokat még nem olvastam.

kardiobaszkuláris 2015.11.17. 14:58:24

@Ballib Cenzúra:
" iszlám lakónegyedek sokasága, NO GO ZONE-ák százai"

Ezek álhírek, amiket már jó párszor cáfoltak, csak úgy látszik, azokról neked és társaidnak kényelmetlen tudomást venni.

(Mondom ezt úgy, hogy én sem szeretnék menekülteket.)

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.17. 15:01:35

@kardiobaszkuláris:
A lopásokat felesleges elfedni.

Ha majd lesz olyan alternatíva amelyik nem lop, akkor esetleg lesz ennek is majd értelme.

Addig viszont csak aközött választhatunk hogy
- ingyen segéy legyen, vagy közmunka,
- alanyi jogon járó gyerekgyártási pótlék, vagy családi adókedvezmény,
- migráns átjáróház legyünk, vagy védekezzünk az iszlám honfoglalók ellen,
- egykulcsos adó legyen vagy 140 bruttó fleett a "gazdagoknak" két kulcsos,
- határontúli honfitársainkat románoknak hívjuk, vagy állampolgárságot adjunk nekik,
...
Aközött sajnos nem választhatunk, hogy lopjon-e a kormány és zabáltassa a saját klientúráját vagy sem.
Mert eddig minden kormány ezt tette, és semmi jel nem utal arra, hogy ez változna, változhatna.
Remélem persze ennek is eljön majd az ideje.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.17. 15:05:55

@kardiobaszkuláris:

Hogyan lehet képekkel és videókkal rögzített tényeket cáfolni, az eszetlen tagadáson túl ?

Avagy megnézted a képi és hang anaygot, amit ezek a linkek szolgáltatnak ?

www.gatestoneinstitute.org/5128/france-no-go-zones
European 'No-Go' Zones: Fact or Fiction? Part 1: France

www.gatestoneinstitute.org/5177/no-go-zones-britain
European 'No-Go' Zones: Fact or Fiction? Part 2: Britain

shoebat.com/2015/08/11/did-you-know-there-are-at-least-55-no-go-zones-in-sweden-where-christians-dare-not-go-and-where-swedish-law-no-longer-exists/
Did You Know There Are At Least 55 ‘NO-GO Zones’ In Sweden

Vagy üsd be ezt a google-be, és nézegesd a találatokat:

www.google.hu/?gfe_rd=cr&ei=A-pKVqT2D8KX8QfkkaS4Aw&gws_rd=ssl#tbs=qdr:y&q=saria+muslim+europe

www.google.hu/?gfe_rd=cr&ei=A-pKVqT2D8KX8QfkkaS4Aw&gws_rd=ssl#tbs=qdr:y&q=muslim+rape+europe

Szóval milyen integráció ?

2015.11.17. 15:07:04

@Ballib Cenzúra: Hazugság. Mint a cikk, rossz feltevésből indulsz ki. Mint kiderült, ezek az elkövetők már itt éltek, sőt, itt is születtek. Migránsnak nevezni őket mutatja, hogy mennyi eszed van....meg a cikkírónak is.
Kiderült, hogy Európában szervezték be őket, leginkább akkor, amikor a börtönben ültek.
Tehát elmondhatjuk, hogy bűnelkövetőket radikalizáltak.
Épp fordított tehát a helyzet. Előbb vált bűnözővé, aztán terroristává. Előbb ölt embert, mint vette kézbe a Koránt.
Ráadásul nem tudjuk, hogyan kerültek be Európába....találtak hamis török, egyiptomi, szír útlevelet....kiderült, a szír útlevél egy halott katonáé volt....de felvetődik egy kérdés, amire még senki nem adott érdemi választ: miét tartották maguknál az útleveleket???

Megszervezték a menekülést, váltott kocsik várták őket, de nem volt, aki vigyázzon az útlevelükre?

Szerinted valószínű , hogy "bevetés" előtt szépen leellenőriz mindent: AK 47? Rendben...robbanószeres mellény? Nálam.... Korán? Most nem kell....Útlevél? Hú, majdelfelejtettem! Az mindenképp nálam kell legyen, különben minek robbantanám fel magam????
Ezen még Besenyő Pista bácsi is röhögne.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.17. 15:10:44

@Bogyó 2:

"1. Nem ezek az ismeretlenek öltek meg valakit."

Bizonyítékod van rá? Mert jelenleg még az erősen ballib indexen is azt olvasni: egyértelmű, hogy az egyik merénylő a bevándorlókkal érkezett.

"2. Ezek az ismeretlenek is ezek elől a gyilkosok elől menekültek ide."

Bizonyítékod van rá? Esetleg elhiszed puszira, bemondásra? Az 1. pontban említett merénylő önmaga elől menekült Párizsba gyilkolni?

kardiobaszkuláris 2015.11.17. 15:11:05

@Ballib Cenzúra:
Hát baromka, amiket felsoroltál, azok pont NEM a mostani kormány mellett szólnak.
A közmunka sokszor felesleges basztatás, semmi egyéb.
Az egykulcsos adó kifejezetten elbaszott intézkedés volt, ami csak a gazdagokkal tett jót, holott azok pont nem voltak rászorulva, viszont kibaszott a szegényekkel, akiknek emiatt kell pluszadókat fizetniük, hogy Viktorkád betömje az államháztartáson ezzel az adóval szakított 600-800 milliárd forintos lyukat.
Határon túl nincsenek honfitársaink, a hon ugyanis a határok között van. Még ha a hozzád hasonló egybites agyú barmok ezt nem is bírják felfogni. Azt pedig nem is tudom, hogy a határon túli "állampolgárok" mi a kurva anyjukért akarnak beleugatni abba, hogy mi történjen abban az országban, ahol ők NEM élnek.

kardiobaszkuláris 2015.11.17. 15:12:37

@Ballib Cenzúra:
Ezek mind kamuk, amiket már rég cáfoltak.
Tudod, az internetre minden hozzád hasonló barom beírhat. És sajnos, meg is teszik, ilyen totál alaptalan rémhírekkel.

Majd próbálj meg HITELES forrást keríteni (már ha ismered ezt a szót).

2015.11.17. 15:14:15

@Ballib Cenzúra:
Még mindig hazudsz. A FOX TV egy amerikai, ZSIDÓ , deklaráltan arab ellenes csatorna. Te ennek adsz igazat.
Én meg azt üzenem neked, mint Cameron a hír kitalálójának:
“When I heard this, frankly, I choked on my porridge and I thought it must be April Fools’ day,” Cameron said. “This guy’s clearly a complete idiot.”

Terrorism expert Steven Emerson claimed on US news channel Fox News that non-Muslims do not go to Birmingham, which he said had become a “totally Muslim” city. Emerson added:

In Britain, it’s not just no-go zones, there are actual cities like Birmingham that are totally Muslim where non-Muslims just simply don’t go in.

And, parts of London, there are actually Muslim religious police that actually beat and actually wound seriously anyone who doesn’t dress according to religious Muslim attire.

Emerson later apologised “for having made this comment about the beautiful city of Birmingham”.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.17. 15:14:48

@kardiobaszkuláris:

Én nem azt mondtam, hogy ki mellett szól, hanem hogy eközött lehet választani.

A többi értelmezés és nézőpont kérdése..

Bár akinek a "határontúli honfitárs" szóösszetétel csípi a szemét, azzal nekem nehéz közös nevezőt találnom.

De azért ne add fel! Párszázezer ballib hazaáruló migránsbuzi csak rád vár.
Bár ahogy olvasom velük is van gondod.

Bogyó 2 2015.11.17. 15:15:56

@konrada: Nem gondolnám, hogy különösebben meghatározza, hogy hogyan éljünk. Nyilván vannak vitáink, mindig is lesznek, ahogy családban is van. De István óta a Nyugathoz kötődött ez a nemzet, és meggyőződésem, hogy bűnt követ el, aki megint kiveszi a fejlődésirányból a kereket és a Kelethez köti mint Mohács után. Mindig akkor ugrott az ország fejlődése, ha a Nyugathoz tartoztunk, még ha elnyomottként is. Fejlődtünk István után, talpraálltunk a tatárjárás után, és fejlődtünk az Anjouk, Zsigmond és Mátyás alatt is. Ezután csak Mária Terézia és a Monarchia időszakában volt érzékelhető felzárkózás és minden előzetes híresztelés ellenére a rendszerváltás után, valamit még a Kádár-rendszer békéjében is a nyomorhoz képest, de a nyugat hova elszaladt 20 év alatt. Nem eléggé fejlődtünk, de az irány ez, nem pedig Azerbajdzsán vagy Putyin.

2015.11.17. 15:16:16

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Viaszont a másik merénylő meg Wizzair gépen érkezett. Akkor minden Wizzair utast végezzünk ki????
Neked is, te értelmes asszony vagy. Biztos tudod rá a választ:

Miért visz magával egy öngyilkos merénylő útlevelet? Hamisat?

2015.11.17. 15:17:27

@Ballib Cenzúra: Aki alaptalanul híresztel dolgokat, az hazaáruló. Mint te.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.17. 15:18:08

@kardiobaszkuláris:

Tele van linkekkel és videókkal, hivatkozásokkal, megtörtént események leiratával a cikk.

Persze értem hogy egyszerűbb a cirka ezen linkekben található párezer dokumentumot lehazugozni, mint gondolkodni, és belátni a tévedésünk.

De ezzel nekem nincs ttendőm.

A muszlimok nem tudnak integrálódni, mert nem akarnak.
Ezt a tényt, már egyre többen felismerik Európában.

Hogy mikor fogod elhinni ezt, a folyamatosan érkező ezt alátámasztó, külföldi és itthoni hírözönnek, az a te dolgod.

Tudományos libsizmus 2015.11.17. 15:18:15

A hozzászólásokból elég szépen lejön, hogy a liberálisok tökéletesen elveszítették minden kapcsolatukat a valósággal. Ami egyáltalán nem baj, hiszen ez a tény csak felgyorsítja a liberalizmus végső pusztulását.

Tudományos libsizmus 2015.11.17. 15:19:54

Egy felettébb érdekes dokumentumfilm az európai bevándorlásról. Kicsit hosszú, de érdemes végignézni: www.youtube.com/watch?v=4IyJfzCGAYg

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.17. 15:20:17

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Egyenlőre én vagyok az aki több ezer linket vágtam az ostoba migránsbuzi fejedhez, ami bizonyítja, hogy a muszlimok nem akarnak integrálódni.

Talán itt lenne az ideje, hogy te is linkelj pár cikket, ahol leírják milyen faszán és sikeresen integrálódtak a muszlimok, őőőő, ... pl .... őőőő.... hol is ?

Bogyó 2 2015.11.17. 15:21:26

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Az egyik. A ki tudja hány terroristából és a ki tudja hány menekültből. Tehát, ha holnap én elmegyek Pestre és ellopok valamit, akkor minden pestit meg kell büntetni, mert a pestiek tolvajok. Akkor is, ha csak én loptam és csak elvegyülve közéjük.

Szerinted, ha egy országban háború dúl évek óta a legkegyetlenebb módon, akkor aki onnan jön, az valószínűbb, hogy nem menekült, mint hogy igen? Az 56-osok milyen bizonyítékokat mutattak fel?

2015.11.17. 15:21:31

@Ballib Cenzúra: Egy magyar hazafi egyébként sem fogadja el egy amerikai zsidó szervezet kamu híreit. Te meg már régóta itt hangoztastod, pedig már hetekkel ezelőtt belevertem az orrod a valóságba.
Ez a csodalátnok amerikai Emerson végigjárta Európa No Go zónáit, majd elnézést kért.

2015.11.17. 15:22:55

@Ballib Cenzúra: Például a UK-ben. Én itt élek, látom. Te otthonról eldöntöd. Igaz, neked amerikai zsidó adja az információt...

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.17. 15:26:37

@Ballib Cenzúra:

www.washingtonpost.com/blogs/monkey-cage/wp/2015/01/14/terror-in-france-implications-for-muslim-integration/

The following is a guest post from political scientists Claire L. Adida (University of California, San Diego), David D. Laitin (Stanford University) and Marie-Anne Valfort (Paris School of Economics), the authors of the forthcoming “Why Muslim Integration Fails,” to be published by Harvard University Press.

Bogyó 2 2015.11.17. 15:28:20

@Tudományos libsizmus: Az lesz a te nagy bajod, ha a liberalizmusnak vége. Ami ugye Orbán Viktor szerint is minden más párt tevékenységének is része már, igen az övéké is, pl. az egykulcsos adó tipikus libsi húzás.Hiszen szerintetek a kerszténydemokrata Merkel is libsi. Ha majd lesz egy keresztény fundamentalista boszorkány- és eretnekégető vallási háborúkba merevedő Európa, az volna csak a neked való, igaz? Ahol aztán tényleg a kőkemény konzervatívok és szabadságellenesek uralkodnának és megvesszőznének, ha nem buzgólkodsz minden vasárnap a templomban.

trolololol · http://basszas.blog.hu/ 2015.11.17. 15:28:48

@kardiobaszkuláris: Hát hallod te gecihülye vagy, ha nem érted ennyiből. De persze biztos érted, tehát nem vagy gecihülye, csak kötözködsz. Fogalmam sincs, miért, szóval lehet, hogy mégiscsak gecihülye vagy.

A pógárokat nem kell ám lekalasnyikovozni ahhoz, hogy attól féljenek, hogy le lesznek kalasnyikovozva a jövőben, vagy netán a gyerekeik. Ha a magyar pógár azt látja, hogy a franciát lekalasnyikovozzák, gondolhatja azt, hogy ő ezt nem szeretné. És ez adott esetben jobban érdekli, mint hogy Lázár milliárdos-e. Lázár ugyanis nem kalasnyikovoz le senkit.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.17. 15:30:35

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Vannak még páran akik ott élnek, és rohadtul nem érzik, hogy integrálódtak volna muszlimok:

www.theguardian.com/uk-news/2015/feb/08/prince-charles-radicalised-uk-muslims-failed-integrate
Prince Charles asks why radicalised UK Muslims have failed to integrate

Bogyó 2 2015.11.17. 15:32:07

@Könnyen elkaptuk, uram!: Értem, szóval a NOGO zónákat nézte meg és nem ment be a McDonaldsbe, ahol fekete az eladó, nem szállt buszra, ahol fekete a sofőr, nem ment a török büféshez, aki jól kijön abból amit keres, nem nézte meg kik játszanak a francia vagy a német fociválogatottban.
Én is bemegyek egy orosz börtönbe és utána írok egy cikket arról, hogy milyenek az oroszok. Biztosan tárgyilagos lesz.
Van No Go Zona és van sikeresen integrált is, de ez már megint túl bonyolult.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.17. 15:33:07

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Nem pontosan értem..
A cikkben szereplő több száz linkben található viedónak, hírnek, azért nem hiszel, mert egy zsidó portál linkelte be azokat ?
Nem vagy te egy kicsit antiszemita ?

Megjegyzem azt se pontosan értem, hogyan nem hiszel egy videó által rögzített eseménynek ?
Azt állítod, hogy ezt valami stúdió csinálta direkt a muslimok lejáratására ?

Bogyó 2 2015.11.17. 15:33:15

@trolololol: És ez a te véleményed. Ami ugye, azért nem a Szentírásból van?

Tudományos libsizmus 2015.11.17. 15:36:13

@Bogyó 2:
Ügyesen titkolod a logikai összefüggést a liberalizmus küszöbön álló bukása és a "keresztény fundamentalista boszorkány- és eretnekégető vallási háborúk" között.

Mondom megint, ha megengeded: ti teljesen kiléptetek már a valóságból.

Bogyó 2 2015.11.17. 15:38:58

@kardiobaszkuláris: "A minimálbér (nettó) 110 ezer forint lenne? Mióta? " Nézd, legyen az ötöde. Utána gondolj bele, milyen dolog volt 1978-ban elmenni Bécsbe, mind anyagilag, mind tortúrát tekintve.

2015.11.17. 15:39:09

@Tudományos libsizmus: A valósággal neked nincs kapcsolatod:
After being contacted by The Telegraph, Mr Emerson released a fulsome apology, saying he "clearly made a terrible error for which I am deeply sorry".

He added he was going to make a donation to a Birmingham charity and take out an ad in a Birmingham newspaper.

Here's the apology in full:

You may quote me on this as I will be posting this and taking out an ad in a Birmingham paper. I have clearly made a terrible error for which I am deeply sorry. My comments about Birmingham were totally in error. And I am issuing an apology and correction on my website immediately for having made this comment about the beautiful city of Birmingham. I do not intend to justify or mitigate my mistake by stating that I had relied on other sources because I should have been much more careful. There was no excuse for making this mistake and I owe an apology to every resident of Birmingham. I am not going to make any excuses. I made an inexcusable error. And I am obligated to openly acknowledge that mistake.

Steve

PS. I intend to make a donation to a Birmingham charity.

Fox News 'terror expert': Listening back Birmingham Muslim error like 'waterboarding'

Most te jössz: bocsánatkérés, hogy wegy hírt terjesztesz, aminek már a folyománya nem jut el hozzád.

2015.11.17. 15:43:07

@Ballib Cenzúra: Az a selfie megvan, amit hamisítottak , és azóta átvette nemegy európai hírforrás is???? Tudod, a kanadai szikh. Aki nem arab....és nem viselt mellényt sem-de azért jó rettegni?

Rоdney2 2015.11.17. 15:45:32

@Tudományos libsizmus: És mondja KISZ titkár elvtárs! Tudja már miért nem szabad az első golyót a menekültbe engedni, amit úgy szeretne?

Tudományos Iibsizmus 2015.11.17. 15:48:01

@Bogyó 2: Nem volt különösebben gond 78-ban Bécsbe menni. Persze csak azok mehettek akik nem ágáltak a rendszer ellen. Én a KISZ alapszervezetben összeírtam a megbízható embereket, szóltam a párttitkárnak és mindenkinek elintézték az útlevelét ezek közül.

Tudományos libsizmus 2015.11.17. 15:49:40

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Nem tudom, ki az az Emerson.

Azonban azt el tudom képzelni, hogy megmogyorózták a liberális véleményterroristák, hogy tessék szíves lenni, rituális önkritikát gyakorolni, különben Emerson úr elevenen meg lesz nyúzva.

Jól ismerjük ezeket a történeteket.

Ééén vagyokh azz, а Púúúzó! 2015.11.17. 15:50:09

@Tudományos libsizmus: Ma is megbukott a liberizmus. Az EU-val együtt. Meg az USA-val, IMF-el, stb.

Tudományos Iibsizmus 2015.11.17. 15:54:11

@Könnyen elkaptuk, uram!: Az előző rendszerben is ez ment, Valaki eltért a hivatalos állásponttól, az tudattuk a pártitkárral, aki jól megrángatta a pöcsét. Vagy egyszerűen éjszakai műszakba raktuk rendszeresen és rájött magától.

Jolka40 2015.11.17. 16:01:05

@Bogyó 2: Én is "lakosság" vagyok, mégis igazat adok neked. Nem mindenkit sikerült elvakítani, hidd el. Csak a rövidlátók hangosabbak. "Fecseg a felszín, hallgat a mély".

konrada 2015.11.17. 16:04:32

@kardiobaszkuláris:
Na látod, ezen lehet vitatkozni, és az alapján dönteni, hogy kire szavazol:
Segély, vagy közmunka
Átlagkereset több kulcsos adóban, vagy adómentes minimálbéres vállalkozók...
...vagy azon, hogy azok akikre ráhúzták a határt, a honfitársaid, vagy románok, szlovákok...

...de az alapján, hogy most Veress, Gyurcsány, Bajnai körei, vagy Orbán, Lázár, Szíjgyártó körei viszik haza a zsét, csak akkor érdemes, ha te valamelyik körhöz tartozol, és azért maradsz ki belőle...
...mert ha így is úgy is lenyúlnak, akkor ezért kár szavazni akár melyikre is ....

Bogyó 2 2015.11.17. 16:08:32

@Tudományos libsizmus: Mert te aztán a valóság talaján állsz a liberalizmus bukását illetően. Szerintem az egész fejlett világ, Japántól Kanadáig liberális talajon áll, értve ez alatt a szabad gyülekezés, a szabad sajtó, a többpártrendszer, a szabad mozgás, az egyesülési szabadság és a szabad piac intézményeit. Ha te ezek nélkül szeretnél élni, mert szerinted az jó, tedd meg, de remélem az nem ebben az országban lesz. Az egyik pl. ahol abszolút nincs liberalizmus az az Iszlám Állam.

Netuddki. 2015.11.17. 16:12:08

Ez a hivatalos fideszes propaganda. Eccerűek vagytok kisfácán mint a szeg. Kár, hogy még mindig sokan beszopják, ti meg szétlopjátok az országot amíg máson rágódnak a népek.

A vallást felhasználni, megosztani az embereket, nem is nagyon különböztök a gyilkolászást leszámítva az isises bűnözőktől...

Bogyó 2 2015.11.17. 16:13:36

@Tudományos Iibsizmus: Nem volt különösebben gond Bécsbe menni? Ja, háromévente, vagy évente az IBUSZ-szal. Valutakeret? Mire volt elég? Ma panziókba mehetnek pár napra teljesen átlagcsaládok is Ausztriába. 1978-ban ilyen nem volt.

trolololol · http://basszas.blog.hu/ 2015.11.17. 16:13:51

@Bogyó 2: persze, csak nyilvánvaló, hogy senki nem akar boszorkányégetést, te meg azt mondod, hogy a rendpárti álláspont = középkori boszorkányégetés. Tehát jól látható, hogy érvelési hibát követsz el.

Bogyó 2 2015.11.17. 16:24:51

@kardiobaszkuláris: A határon túli magyarokkal, azt gondolom, azért együtt kell éreznünk és valamennyire felelősnek is kell, hogy érezzük magunkat értük. Szavazati jogukkal nem értek egyet, mert annak nem ahhoz kell kapcsolódni, hogy ki milyen nemzetiségű - ilyen alapon ki kellene zárnunk a magyarországi svábokat, tótokat - hanem ahhoz, hogy hol él az ember, hol lehet őt terhelni kötelezettségekkel és ez alapján is hol járhatnak neki állampolgári jogok. Furcsa , ha valaki kiválaszt egy olyan vezetést, amely őt semmire se tudja kötelezni, se polgári védelem, se honvédelem, se adózás, s az alapvető életkörülményeit se annak a vezetésnek a szabályai határozzák meg és ez a múltban sem volt így. Ellenben egy másiknak igen. Hogy valaki egy olyan ország politikai berendezkedésébe szólhasson bele, ahol talán se ő, se a szülei nem jártak soha. Kibicként teheti amit tesz. Szerencsére a kühoni magyarok döntő többsége nem is élt a szavazati jogával, az én erdélyi ismerőseim szerint se etikus, én se mondom meg, kik legyenek a Székely Nemezeti Tanácsban. A Magyar Országgyűlés is ennek az országnak az Országgyűlése, ennek a csonkának, akár tetszik, akár nem, nincs joghatósága Kolozsvárra vagy Szabadkára.

Tudományos libsizmus 2015.11.17. 16:25:00

@Bogyó 2:
Ez is bukfenct, nem csak a boszorkányégetős vallásháborús szalmabábozás.

Szabad piac? Olyan már az ókorban volt. De még a "sötét" középkorban is. Sajtószabadság már Nagy Frigyes Poroszországában volt. Ezek nem a "liberalizmus" találmányai, legfeljebb úgy tesztek, mintha azok lennének.

Ezzel szemben kétség kívül a "liberalizmus"-ra jellemző újítások közül néhány agyament őrültség:
- Mindenféle deviancia következetes támogatása
- Bármely kisebbség jogainak a többség jogai fölé helyezése
- A természet törvényeinek vehemens tagadása (pl. buziházasság)
Hirtelen három. Semmi kedvem folytatni.

Bogyó 2 2015.11.17. 16:30:57

@trolololol: Nem tudom mit tartasz rendpárti álláspontnak, de a rend az nem ellentéte a liberális társadalomnak. A liberális Amerikában is van rendőrség és FBI, sőt kerítés is. De szabad a sajtó és a mozgás meg a többi. A rendpárti társadalom, ha nem pejoratíve értjük, ellentéte az anarchia. Senki nem akar anarchiát, hiába próbáljátok rájuk kenni. Attól, hogy normális menekültügyi eljárás van, hogy épül kerítés, hogy egyeseket visszatoloncolnak, hogy a bűnözőket megbüntetik és a terroristákat lelövik, attól még egy társadalom liberális lehet. Az már kevésbé, ahol minden menekültre lőnek, ha be akar jönni, ahol faji alapon különböztetnek meg embereket, ahol állandó kijárási tilalom van és ahol a demokráciát a többség diktatúrájaként értelmezik, félredobva a hatalmi ágak szétválasztását, egyensúlyát, a kisebbségi jogokat stb.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2015.11.17. 16:31:13

Gyerünk fideszbarmok nyomni ezerrel!
viktor a kiráááály!!!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2015.11.17. 16:34:21

@Tudományos libsizmus: Na,ezekben speciel igazad van fideszpatkány.
Ezért is tetszik inkább az amerikai rendszer.
Lehet nem szeretik például a nácikat,de ott fel is vonulhatnak ha úgy gondolják.
Kifejezhetik a véleményüket.

jágör68 2015.11.17. 16:36:38

Viktor, ha nem is király, de nagy valószínűséggel királycsináló. :DDD
Putyin úr pedig tegnaptól hivatalosan is a kezeiben tartja a Nyugat tökét:

magyarhirlap.hu/cikk/40463/Putyin_Tobb_G20as_orszag_is_penzeli_az_ISISt

Ezen kívül, zárt ajtók mögött bemutatta műholdfelvételeit is, amin az ISIS Nyugati és NATO- szövetségeseknek ad el olajat.
Bumm.
Ezt nem mossa tisztára az NSA, se a CIA, de még a vérkomcsi bérbloggerek sem.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.17. 16:41:55

@Bogyó 2:

Egyetlen darab menekültként Európába beszivárgott terrorista pontosan eggyel több a tolerálhatónál.

És ha ennek a beszivárgásnak 130 ártatlan ember élete az ára, akkor ezt az árat nem szabad megfizetni. Max. úgy, hogy CSAK az fizessen a saját életével, aki dönt a betolakodók befogadása mellett. De senki ne döntsön az ÉN életemről, főleg nem a maga biztonságos politikusi helyzetéből.

Bogyó 2 2015.11.17. 16:56:47

@Tudományos libsizmus: Liberalizmus=szabadelvűség. Mi az, hogy a liberalizmus találmányai? Miért, mikor született a liberalizmus és mekkora volt a cipője mérete? Volt az ókorban? És? A liberalizmus egy eszmeáramlat egy ideológia, aminek jegyei persze, voltak már az őskorban is, amikor két előember lecserélte a banánját és nem szólt bele más. De ettől még a szabad piac eszméje modern állami keretek között, ahol az állam számtalan módon be tud avatkozni, még egy liberális intézmény. Sajtószabadság szintén, bár kétlem, hogy Nagy Frigyesnél is milyen garanciák voltak erre. Az eszmeáramlat nem előzmények nélkül született, de nyilván az amerikai polgárháború és a francia forradalom hozott benne minőségi változást.

Amiket felsorolsz azok nem a liberalizmus alapvető jellemzői, legfeljebb a te olvasatodban. Mindenféle deviancia támogatása eleve marhaság, ki támogatja pl. az alkoholizmust, az öngyilkosságot stb.
Nem hiszem azt se, hogy bármelyik komolyan vehető liberális szervezet hirdeti, hogy a kisebbségnek kell uralkodni a többség fölött, a liberális demokrácia pont a többség uralmát jelenti. Te ott vagy tévedésben, hogy ha a kisebbséget nem tapossák a földbe, akkor szerinted már azok uralkodnak, a te demokráciafelfogásod is a többség diktatúrája. Pedig a demokrácia nem ez, hanem léteznek benne a kisebbségi jogok is. Pont a konzervatív ideológiákat magukénak valló társadalmakban jelenik meg leginkább az, hogy nincs a rétegek között mobilitás, nem lehet feltörni alulról és stabilan uralkodik egy kisebbség. Hűbéri rendszer a közpkorban, náci diktatúra, proletárdiktatúrának mondott pártelit uralom a Szovjetunióban, szerinted melyik volt liberális társadalom?
A buziházasság is nyilván a magukat liberálisnak valók részéről van támogatva inkább, mert a liberalizmus kevésbé akar beleszólni az emberek magánéletébe, mint a konzervatívok. EZ nyilván kényelmes, ha te nem vagy buzi, nem vagy cigány, nem vagy süketnéma, nem vagy menekült. Kurva szerencséd van, ha a többséghez tartozol, mondjuk ehhez kell a legkevesebb bátorság is. Az a kérdés, hogy veszélyezteti-e a többséget, ha egyeseknek megengedünk ezt azt. Szerintem van az a határ, amikor már igen. Ezért nincs szabad fegyverviselés liberális országokban sem, és ezért nincs melegházasság sem mindenhol. Ez utóbbi szerintem nem egyszerű kérdés, mert aki elutasítja, az megint a leszarom én a te problémádat jellegű érzéketlen, aki meglepődne, ha maga kerülne ilyen szituba, de sokan megérdemelnék. Ugyanakkor én is úgy érzem, hogy ez a kérdés, már talán tényleg veszélyeket is rejt a többségre, egyetértek, hogy a természeti törvényszerűségeket nem száműzhetjük az életünkből teljesen. De szerintem ez dilemma, az abortuszhoz hasonlóan, az élből ellenzők általában nem átgondoltan és megértően reagálják ezt le, de az egyszerű gondolkodókra nem is jellemző a határozatlanság nélküli dilemmázás.

Bogyó 2 2015.11.17. 17:00:13

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Rendben, de képzeld, volt terrorista, aki repülővel közlekedve érkezett Párizsba. A te logikád szerint állítsuk le a repülőjáratokat. Sőt a cigányok megölték Olaszliszkán a tanárembert, ezért zárjuk be mind az egymilliót börtönbe, ne kockáztassunk. De szétverték a Planetáriumot az ultrák, akik magyarok voltak, tehát zárjuk be magunkat is, fő a biztonság.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.17. 17:02:50

@Bogyó 2:

"a liberális demokrácia pont a többség uralmát jelenti."

Aha, és mivel a többség - veletek együtt - nem szavazott Orbánra, ezért nektek kell uralkodnotok. :D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.17. 17:04:04

@Bogyó 2:

Demagógiából és szalmabábozásból csillagos ötöst érdemelsz.

De már kicsit unlak, így mostantól inkább szűrlek.

Bogyó 2 2015.11.17. 17:07:27

@jágör68: Ja. Az egészből annyi a tény, hogy mondta Putyin. Bocsánat, Putyin úr! Aki bírálja az amerikai demokráciát, miközben maga űzött csúfott a saját alkotmányos előírásaikból a medvegyeves helycserével, miután győztesen került ki a Jelcin alatti oligarchiaharcokból. De vannak akiket ez sem zavar, mert az ex KGB-s az csak Putyin úr! Szegény Oroszország, sose fogja megérteni miért nem élnek olyan színvonalon az emberei még mindig, mint a hollandok vagy a svédek, hiába magyarázza vihogva, hogy náluk a fa meg a gáz. Télen megint sokan fognak megfagyni Moszkvában.

Exploiter 2015.11.17. 17:12:07

@Bogyó 2:

Lehetne tovább görgetni az analógiát, ennyit hozzátennék

"Angéla néni rendszeresen ad neked pénzt arra, hogy kijavítsd a tetődet a beázás után és beüvegezd a kitört ablakot"

Azért ad pénzt, mert a fiadat átküldted hozzá szart szedni. De cserébe megmondja azt is, hogy csak a tetőre költheted a pénzt, pedig a kazán fel fog robbanni egy éven belül.

"lebontottátok a kerítést a mezsgyén, mert azt gondoltátok egy telken laktok majd és közösen fizettek sok mindent, amiből ő áll többet"

Lásd fent.

"ezért kér meg arra, hogy segíts neki és légy együttérző, te is fogadj be közülük párat. "

Nem kért, hanem parancsolt és fenyegetett. Ja és a nénivel a saját családjának is tele a töke, már gondolkoznak rajta, hogy nem kéne-e gyámság alá helyeztetni, aztán elvenni a házát.

Tudományos libsizmus 2015.11.17. 17:12:18

@Bogyó 2:
""...ha a kisebbséget nem tapossák a földbe, akkor szerinted már azok uralkodnak...""
Te sem a szomszédba jársz demagógiáért, ha jól sejtem.

Tudományos libsizmus 2015.11.17. 17:17:03

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
De legalább megtudtuk, hogy már az ősember is liberális volt.

Bogyó 2 2015.11.17. 17:18:54

@Kovacs Nocraft Jozsefne: De a te érvelésed az meg frankó. SZámba adsz olyat amit nem mondtam, aztán cáfolod. Nem kedves Józsefné, én demokrata vagyok veled ellentétben, a legtöbben a Fideszre szavaztak, ezért nekik kellett kormányt alakítaniuk. Más kérdés, hogy milyen körülmények uralkodtak, de az valóban virtuális kérdés, hogy akkor mi lett volna. 2010-ben teljesen jogosan nyertek, azza végképp semmi bajom. Ti vagytok azok, akik erről nem így gondolkodtok, csak mindig ránk fogjátok, hogy mi is. Pedig nem. Ti vagytok antidemokraták és demagógok. Neked jár a csillag, ha kiszállsz, ha nem, de inkább értetlenségből, Hogy mitől demagóg amit mondok nem tudod alátámasztani, csak neked nem tetszik, oszt jónapot.

Bogyó 2 2015.11.17. 17:21:21

@Tudományos libsizmus: Jó akkor, mondd meg hol van leírva az, hogy a kisebbségnek kell uralkodnia a többség fölött. Mutass bármit egy liberális szervezettől, derüljön ki ki a hazug és a demagóg.

Tudományos libsizmus 2015.11.17. 17:23:08

Merkel összefut Hitlerrel a Körúton. Meglátva Merkelt Hitler odahajol hozzá:
- Te Mutti, áruld el, hogy tudtad így padlóra küldeni Európát? Ez még nekem se jött össze!

Bogyó 2 2015.11.17. 17:23:29

@Tudományos libsizmus: "De legalább megtudtuk, hogy már az ősember is liberális volt. "

Ezt olvastad ki belőle? Akkor definiáld már nekem mi a liberalizmus, kérlek, demagógiamentesen!

Bogyó 2 2015.11.17. 17:27:18

@Tudományos libsizmus: És én vagyok a demagóg! Igen, sokkal rosszabb helyzetben élnek az európai emberek mint 1944-ben. Tényleg, ez aztán a vicc. Szegény Európa teljesen padlón van. És ki nincs? Oroszország, Azerbajdzsán vagy Kazahsztán? Nem is értem a menekülteket miért nem arra veszik az irányt. Ide jönnek még mindig .

Bogyó 2 2015.11.17. 17:35:49

@Exploiter: A fiamat nem én küldtem, ő akart menni, mert azt látta, hogy ez is nagyobb perspektíva mint a közmunka, amit te kínálsz neki. Lehet, hogy a kazán fel fog robbanni és a néni nem ért hozzá, de ne gondold, hogy direkt csinálja, mert nem áll érdekében. Nincs szüksége arra, hogy odaköltözz, ha fűtés nélkül maradsz télen. Talán ügyesebben kellene elmagyarázni, hogy mit akarsz, talán el kellene gondolkodni azon, hogy talán igaza van, ha szól, hogy nem jó, hogy vered az asszonyt és a gyerekeket. De ha mindig mindenben te tartod magad okosabbnak és semmiben nem vállalsz részt, de te akarod osztani az észt arról, amiben semmi tapasztalatod, ne csodálkozz, hogy olyan az adjon Isten, mint a fogadj Isten.

Benderik 2015.11.17. 17:39:47

Na jó, de mi van, ha egy lepukkant lakásba költöztünk ide egykoron, és évek óta Angéla néni fizeti a teljes lakásfelújításunkat, az ő pénzéből csempéztük-padlólapoztuk a fürdőszobát-konyhát-nappalit-vécét, de még a gyerek lakásában levőt is? (Ami utóbbit ő mondjuk nem tud, mert azt mondtuk, hogy a mienk kerül ennyibe, de végülis mi köze hozzá?)

És most azt kéri, hogy találjunk ki együtt valamit a helyzet kezelésére, az egész társasház, amibe a ház erősebb kapuját is beleérthetjük, csak találjunk ki végre együtt valamit, dolgozzuk ki együtt azt is, kiket engedünk be (együtt kidolgozott kritériumok alapján), és akiket így beengedünk, azokból viszont próbáljuk már legalább egy jelképes mennyiséget mi is befogadni.

Mire mi azt mondjuk, hogy Angéla néni, adja a pénzt, és ne szóljon bele az életünkbe. Mi a magunk részéről nem vállalunk semmit, igazából közös költséget se kívánunk fizetni, és különben se vagyunk jóban, amióta Angéla néni belebeszélt, hogy mi került huszonötmillióba a tíz négyzetméter csempén.

És hogy amúgy pedig az anyja picsáját az összes környékbeli háznak, akik nem fogadják be őket, mert hogy képzelik.

S hogy mindez minek analógiája?

Egy szövetségben élünk itt sok éve. E szövetség pénzéből térkövezzük sok év óta szép országunk összes városát, hogy kinézzenek valahogy. E térkövezést aztán kimutatjuk GDP-növekedésként, miközben folyamatosan szidjuk a pénz adóját, hogy mit pofázik bele az életünkbe.

A kvóta, amit Angéla néni sürget, az se szimpla kvóta, hanem egy közös intézkedési terv lenne, amit együtt találunk ki, hajtunk végre (és persze mindenki kivéve belőle a részét). Aminek része az is, hogy hogy védjük meg határainkat. Ez a mi nagy bölcs vezérünk folyamatosan blokkolja a közös gondolkodást / cselekvést, és úgy állítja be, hogy azért, mert ez pusztán arról szólna, hogy kvóta. Vagy mert egy tervből egyszerre egy szót képes megjegyezni, és ez most itt a kvóta, vagy ... de ez már a rosszindulatú értelmezés lenne.

És megint szidjuk a szövetséget, miért nem tud cselekedni, miközben mi vagyunk e cselekvés egyik legnagyobb blokkolói.

Eközben látszatcselekvésként építettünk egy kerítést, amitől egy darabbal kevesebb menekült nem lett az Unióban, csak a többiekhez lapátoltuk őket. (Azokhoz, akik a térkövezésünket / GDP-növekedésünket fizetik évek óta.) Ami olyan, mint mikor egy közös terület védelme helyett nem a gátat építjük együtt, hanem egy lapáttal lapátoljuk a vizet a többiekhez (ami aztán úgyis visszafolyik, de ennyire messze már nem látunk).

És bölcs vezetőnk emellett tett egy nyilatkozatot, hogy az anyja picsáját Amerikának, az arab országoknak, meg úgy egyáltalán mindenki másnak, amiért nem fogadnak be menekülteket.

Azt hiszem, így teljes a tanmese...

kardiobaszkuláris 2015.11.17. 17:45:50

@Ballib Cenzúra:
Gondolom, ezek közül a buzikat azért irigyled, jobban szeretnéd, ha rád várnának.

Arról meg nem én tehetek, hogy nem beszéled alapfokon az anyanyelvedet.

kardiobaszkuláris 2015.11.17. 17:49:11

@Ballib Cenzúra:
Tök mindegy, hány ezer link, te ökör, ha hozzád hasonló agybeteg barmok fantáziájának szüleménye mind, aminek semmi köze a valósághoz.

kardiobaszkuláris 2015.11.17. 17:50:50

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Az a zsidó, akit egyébként utál, mint a szart. :-)
De ha akármekkora hazugságokkal alátámasztja a mondanivalóját, akkor azért rá hivatkozik. :-)

ubu1 2015.11.17. 17:53:00

A leírtakkal önmagukban nagyrészt egyet tudok érteni, de nem szívesen. Ugyanakkor érdemes az embernek magát a másik helyzetébe is beleképzelni, hogy teljes képet kapjon.

Erővel, kényszerrel elvették vagy lakhatatlanná tették a házadat/környezetedet. A családoddal, barátaiddal együtt menekülsz. Talán még lőnek is utánatok. Minden lehetőséget próbálsz megragadni, mert még a legnagyobb kockázat is jobb a biztos halálnál. Jársz házról házra, hátha befogad valaki. Angela néni az egyetlen, aki ajtót nyit és nem zavar el. Mi lenne, ha ő sem lenne? Bár nem hibáztathatnál senkit azok közül, akik nem fogadnak be, hiszen jogosan zárták be az ajtót magukat védve, azért mégsem esne jól, nem igaz?

Ami történt, nagyon sajnálatos. Tenni kell az ellen, hogy ilyesmi újra és újra megtörténjen. De a halálos közúti balesetek megelőzésének sem az a módja, hogy betiltjuk a közlekedést. Hanem az, hogy olyan mederbe tereljük, ahol a kockázat egy elfogadható szintre csökken, mert nem akarunk lemondani annak a közlekedés előnyeiről. Ugyanígy a menekültek között megbúvó terroristákat is ki kell szűrni, de az nem megoldás, hogy senkit sehogy nem engedünk be. Azért, mert emberek vagyunk és szolidaritást kell vállalnunk azokkal, akiknek nálunk rosszabb sors jutott. Akkor is, ha ez kockázattal jár. Az aránytalanul magas kockázatot viszont nem kell elfogadnunk, annak csökkentéséért az ésszerű keretek között tennünk kell.

Holnap is sokan be fogunk ülni az autóba, holnap is sokan fel fogunk szállni a buszra. Pedig szinte biztosan tudjuk, közülünk páran holnap vagy a jövő héten ebbe bele fognak halni. Mégis vállaljuk ezt a kockázatot és abban bízunk, hogy nem pont mi leszünk azok, hanem valaki más. Ha nem tennénk, megállna az élet. Abba pedig előbb-utóbb biztosan mind belehalnánk. Ugyanígy azt is biztosra vehetjük, hogy nem ez a merénylet volt az utolsó. Remélhetőleg nem holnap, hanem sokára; talán nem az ISIS, hanem másik szervezet; talán nem Franciaországban, hanem valahol máshol; de előbb-utóbb valahol valaki robbantani fog és ennek ártatlan áldozatai lesznek. Mégsem tehetjük meg, hogy ettől félve teljesen elzárkózunk mindazoktól, akik üldözöttségükben segítségre szorulnak. Nem lennénk emberek, ha így tennénk. Ha testben nem is feltétlenül, de lélekben előbb-utóbb meghalnánk.

Hát, ezért nincs a viktátornak mégsem igaza.

Tudományos libsizmus 2015.11.17. 17:58:03

@Benderik:
Cserében megkapják a cigányainkat egy kvóta alapján, amit Budapesten mi kitalálunk. Megnézném magamnak a németek fizimiskáját.

Ha jól sejtem, sem kerítést nem Magyarország épített egyedül, sem a kvótázást nem Magyarország ellenzi egyedül.

Azt sem egyedül a Magyarországon vélik úgy igen sokan, hogy a német kormánynak a maradék esze is elment otthonról.

kardiobaszkuláris 2015.11.17. 18:07:45

@trolololol:
ja, hogy írtál egy totál alaptalan faszságot, és az a gecihülye, aki nem érti.
Aha.

kardiobaszkuláris 2015.11.17. 18:11:57

@Bogyó 2:
Anyagilag semmilyen. Felültél a vonatra, és normál áron elvitt.
A benzin meg kifejezetten olcsó volt akkor.
És 1978-ban, de még a 80-as évek közepén is alig volt jobb a schilling, mint a forint, legalábbis tuti, hogy érdemes volt 2 Ft-os (bélás) helyett 1 schillingessel telefonálni (a magyar telefon elfogadta).
Szóval baromságot írtál.

kardiobaszkuláris 2015.11.17. 18:14:52

@Bogyó 2:
Ja, és nem mellesleg akkor BÁRKI ki tudott menni Bécsbe, mert volt rá pénze, még a legutolsó melósnak is.
Ma aki minimálbért keres, az nemhogy Bécsbe, de a szomszéd faluba se nagyon megy el, max. biciklivel, mert az nem kerül sokba.

Szóval szart sem és a nagy szabadság, ha közben meg éhezel.
És jelenleg az ország kb. harmada vagy éhezik, vagy csak épp a létminimum fölött él.

kardiobaszkuláris 2015.11.17. 18:21:05

@konrada:
Baromka, honfitársad csak az lehet, aki veled egy országban él. Nemzetiségtől függetlenül.
Ennyire nehéz a magyar nyelv a hozzád hasonló nagymagyaroknak?
Mert a helyesírás az, azt már sokszor tapasztaltam. Persze biztos zsidók, arabok vagy ruszkik (húbazmeg, nem jó, azokat most szeretni kell) amerikaiak találták ki. De legalábbis liberálisok (mint mondjuk Simonyi Zsigmond).

Egyébként meg az a baj, hogy a fideszes barmok pont úgy gondolkoznak, mint te is.
Ha már lopnak, akkor inkább ezek lopjanak.
Baszd meg, én meg olyat szeretnék, aki NEM lop, meg olyan kormányt, mint a kínai, hogy aki állami vezetői szinten lop, azt felakasztják érte. Tök mindegy, hogy melyik oldali.

kardiobaszkuláris 2015.11.17. 18:32:24

@Tudományos libsizmus:
Fel.

@Bogyó 2:
"Ezért nincs szabad fegyverviselés liberális országokban sem"
Akkor Amerika nem liberális mégse?

"Sőt a cigányok megölték Olaszliszkán a tanárembert, ezért zárjuk be mind az egymilliót börtönbe, ne kockáztassunk."
Hát reméljük, nincsenek még annyian, de egyébként igen.
Ez legalább a szaporodásukat meggátolná, és egy emberöltő alatt megoldódnak a cigánykérdés.

"a liberális demokrácia pont a többség uralmát jelenti"
Téves. Az a demokrácia, jelzők nélkül.

Exploiter 2015.11.17. 18:58:58

@Bogyó 2:

Több dologban tévedsz az analógiád alapján, egyszerűbb, ha csak felsorolom.

1: Úgy teszel, mintha Angéla néni erkölcsi fölénnyel rendelkezne, de ez egyszerűen nem igaz. Elismerem, Orbánnal szemben egy parkbéli szatír is előnnyel indul, de a néninek még így is sikerül levernie a lécet.

2: Úgy teszel, mintha az ország valóban szívességgel tartozna az eu-nak. Ez sem igaz. Az egyszerű jóindulatunkkal és a sorsközösség miatt vállalt szolidaritásunkkal tartozunk. Ami kiterjed pl arra, ha a néninek leég a háza, akkor segítünk. Ha lebasz minket, hogy miért jelezzük, hogy el kéne zárni a gázt, csak azért is felrobbantja magát, ráadásul a mi házunkat is le akarja égetni, az már nem tartozik a fentiek közé.

3: Én is szeretnék ujjal mutogatni valami külső példára, amit a kormány képébe vághatnék, hogy bazze, így is lehetne csinálni, hülyegyerek. Jól esne, meg úgy is érezném, hogy van még remény, ha arra tartunk, ahol "ők" vannak. Mármint akik jól csinálják és akiket követni lehet. De az utóbbi évek azért elég keményen keresztbe tettek ennek az álmomnak.

Szvidrigajlov 2015.11.17. 20:48:49

@rasztaszív: így oldalról: ahhoz, hogy vitatkozni lehessen bizonyos definíciókban és nyelvben egyet kellene érteni. Veletek még a nyelv és a definíciók szintjén sincs azonosság. A férfi nem férfi, a nő nem nő, az anya nem anya, az apa sem apa, a bevándorló az menekült, a terrorista szabadságharcos (Ukrajna), a szabadságharcos terrorista (Gáza), Abu Ghraib-Guantanamo demokrácia, Magyarország diktatúra. Menj te a...!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.17. 20:54:35

@Benderik:

Hát, benderik koma, ugyan hazug senkiházi vagy, mint amilyennek akkor ismertelek meg, amikor pár írásodba beleolvastam - nagyon régen, merty olyan szemetet nem szoktam olvasni.

"A kvóta, amit Angéla néni sürget, az se szimpla kvóta, hanem egy közös intézkedési terv lenne, amit együtt találunk ki"

Aha, többségi határozattal ránk akarják erőszakolni.

"Aminek része az is, hogy hogy védjük meg határainkat."

Németország eddig mit is tett a határaink megvédéséért? Ah ja, kifogásolta a mi hatérvédelmünket, és biankó meghívót küldött a betolakodóknak.

"Ez a mi nagy bölcs vezérünk folyamatosan blokkolja a közös gondolkodást / cselekvést"

Milyen közös cselekvés volt eddig? Ja, a migránsok kihalászása a tengerből és elszállítása az EU-ba? A nyitott határok politikájának erőszakolása? Folytonos ülésezés mindenféle tényleges cselekvés nélkül?

"És megint szidjuk a szövetséget, miért nem tud cselekedni, miközben mi vagyunk e cselekvés egyik legnagyobb blokkolói."

Nem. Te vagy az általam is mert legnagyobb, legszemérmetlenebb hazudozó.

Szégyelld magad - bár tudom, ez az érzés számodra ismeretlen, mert ahhoz ismerned kellene a tisztesség és a becsület fogalmát is. Szar, szemét alak vagy.

Szvidrigajlov 2015.11.17. 20:56:50

@kardiobaszkuláris: Fúj, te rasszista! Vagy statisztikus?

Szvidrigajlov 2015.11.17. 20:59:11

@kardiobaszkuláris: Részigazság. A plázában meg nem férsz el a mozgólépcsőn. Igaz, Borsodnádasdon nincs pláza.

Szvidrigajlov 2015.11.17. 21:03:44

@Tudományos libsizmus: Aszondta a Soros, hogy a migráncsokra fejenként és évente 4.5 millió forint érő eurót kell fordítani és akkor minden szép lesz. Ő szívesen lejegyzi, jó kamatra azokat az államkötvényeket, amikből ez a zsé kifizethető. Azon kívül, hogy a Soros - így közvetve - még a párizsi hullákon is keresni akar, vajon miért nem szervez a borsodi cigányoknak évi 4,5 milliós járandóságot, esetleg Kanadában, vagy Utahban...netán itthon Borsodban, mert katolikusok? Vagy miért?

rasztaszív 2015.11.17. 21:23:50

@Szvidrigajlov: ne rajtam akard számon kérni a szerző következetlenségeit...

jágör68 2015.11.17. 21:51:32

888.hu/article-putyin-tobb-g20-as-orszag-is-tamogatja-az-isis-t

Van pár probléma a hivatalos sztorival
1) Miért visz magával útlevelet a tenorista?
2) Az útlevél sértetlenül ússza meg a lövöldözést/ robbantást
3) Ugyanez az útlevél felbukkant Macedóniában másnap
4) Brüsszel- a NATO- főhadiszállása!!!- tele van terroristával... Ezt hogy?

Kulcsszavak: NATO, Gladio- hadművelet, Vörös Front, Olaszország, Andreotti miniszterelnök 1990- es vallomása.
ISIS= CIA- projekt

csak egy néző 2015.11.17. 22:35:54

@jágör68:
Haver, te ebbe fogsz beleőrülni, hogy senki sem válaszol az összes blogon feltett baromságaidra.
Semmi új nóvum nem jut eszedbe?
Szomorú lehet az életed.

Politikai Provokatív 2015.11.18. 00:19:35

@Bogyó 2:
"1. Nem ezek az ismeretlenek öltek meg valakit." - De pontosan ezek.

"2. Ezek az ismeretlenek is ezek elől a gyilkosok elől menekültek ide." - Vagy épp köztük bújnak meg gyilkosok. Biztosan kijelenteni, hogy mindegyik ártatlan azt jelenti, hogy több információval bírsz, mint az európai titkosszolgálatok.

"3. Angéla néni rendszeresen ad neked pénzt arra, hogy kijavítsd a tetődet a beázás után és beüvegezd a kitört ablakot" - Kösz a tippet, kihez forduljak lakásfelújításnál. ;)

"mert azt gondoltátok egy telken laktok majd és közösen fizettek sok mindent, amiből ő áll többet, ezért kér meg arra, hogy segíts" - Azért tudod, olyan ez, hogy egy italért se jár cumi. ;)

"Csak hozzád nem mertek becsöngetni, mindössze át akartak futni a házad előtt Angéla nénihez" - Dehogyis nem csöngettek.

"Angéla néni meg nagyvonalúbb és még arra is gondol, hogy talán majd lesz aki segít neki söpörni a faleveleket, meg megkapálni a kertet. Igen, kockázatos, talán nem így lesz, lehet, hogy rossz fiúk lesznek és lusták, vagy ne adj Isten el akarják lopni ANgéla néni pénzét, de Angéla néni akkor sem akarja mindezt előre eldönteni" - Vagyis az újonnan jöttek fontosabbak, mint akik már ott vannak. Angéla néni meg gyáva ajtót mutatni.

"Vannak bajok, de Angéla néni, meg azok a szomszédok, akikhez már menetek mások még mindig és előreláthatólag sokáig jobban fognak élni mint te, ahova nem mehetnek játszani a szomszéd gyerekek se a tieidhez." - Ez hogy jött ide? Meghatározza bárki véleményének jogosságát az, hogy az illető milyen gazdag?

"Most az idegenek miatt ugyan együtt köpködtök rájuk, de ha elmennek, kezditek elölről az egészet, ahogyan kiskorukban Angéla néni is tette a szomszédaival." - Mit kezdünk elölről? Ez nekem nem világos.

"De ők néhány éve rájöttek, hogy ez nem járható út, és ezért is élnek ők jobban és békében." - Mi is békében élünk. Jobban meg azért élnek, mert nekik nem rabolták le az országuk 2/3-át, náluk nem volt kommunizmus (csak a keleti országrészben, de az meg is látszik), és még Gyurcsány Ferenc féle figurák sem jutottak nekik.

"Ez csípte a szemüket azoknak, akik elől menekülnek sokan messziről és ezért próbálják Angéla néniéket tönretenni a robbantgatásaikkal, lövöldözéseikkel." - Nem, az ő szemüket az csípte, hogy van itt egy félig-meddig szekularizálódott, de keresztény kontinens, ami nem az ő hitüket követi, és ahol nem Allahot tartják az egy igaz istennek. Ez csípi az ő szemüket. A vallási fanatizmus erejét nem szabad alábecsülni.

kardiobaszkuláris 2015.11.18. 01:30:59

@Szvidrigajlov:
A mozgólépcső használata ingyen van a plázában.

kardiobaszkuláris 2015.11.18. 01:32:33

@Szvidrigajlov:
Ha ad nekem évi 4,5 millió eurót, azzal én is elleszek valahogy.
És elég az első 10 évben ennyit adnia.

Tudományos Iibsizmus 2015.11.18. 05:53:58

@Szvidrigajlov: Soros a libsik pénzelője, ezzel akarnak az imperialisták elhatalmasodni a világ feleltt.
De régen ezt legalább ki mertük mondani állami szinten. Aczél elvtárs is ezért figyelte hol üti fel a liberalizmus a fejét a kultúrális életben.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2015.11.18. 06:09:05

@Poszt 0lok001: Mondd kreténkém,te élvezed,hogy a szádba szarnak?!

conchita 2015.11.18. 06:41:21

@Tudományos Iibsizmus: Jól van KISZ titkárka! Unjuk már az anekdotázásod és a nosztalgiádat a Kádár rendszerrel kapcsolatban! A lövések szükséges sorrendjét már sikerült megértened, mielőtt kimész migránst vadászni?

jágör68 2015.11.18. 09:15:27

magyaridok.hu/kulfold/valaki-tudja-mely-orszagok-penzelik-a-muszlim-terroristakat-156301/
Van pár probléma a hivatalos sztorival

1) Miért visz magával útlevelet a tenorista?
2) Az útlevél sértetlenül ússza meg a lövöldözést/ robbantást
3) Ugyanez az útlevél felbukkant Szerbiában másnap
4) halott szír katonáé a hamis útlevél

444.hu/2015/11/17/honapok-ota-halott-szir-katona-nevere-kiallitott-utlevel-volt-az-ami-a-merenyletek-utan-kerult-elo

5) Brüsszel- a NATO- főhadiszállása!!!- tele van terroristával… Ezt hogy?
Kulcsszavak: NATO, Gladio- hadművelet,

csak egy néző 2015.11.18. 10:02:46

@jágör68:
Kiskancsó, téged szopatnak, hogy senki sem akar válaszolni. Igen frusztrált leszel.

conchita 2015.11.18. 12:27:51

@csak egy néző: Nem vagyunk szellemileg súlyosan sérültekre kiképzett gyógypedagógusok, persze hogy nem válaszolunk neki.

csak egy néző 2015.11.18. 12:38:28

@conchita:
Csak nehogy terrorista váljon belőle, azért, mert senki sem veszi komolyan, pedig küzd, mint disznó a jégen. Szinte az összes blogban felteszi a kérdéseit.

Benderik 2015.11.18. 12:56:54

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"Hát, benderik koma, ugyan hazug senkiházi vagy, mint amilyennek akkor ismertelek meg, amikor pár írásodba beleolvastam - nagyon régen, merty olyan szemetet nem szoktam olvasni.
...
Te vagy az általam is mert legnagyobb, legszemérmetlenebb hazudozó.
Szégyelld magad - bár tudom, ez az érzés számodra ismeretlen, mert ahhoz ismerned kellene a tisztesség és a becsület fogalmát is. Szar, szemét alak vagy."

Kedves Kovács néni!

Én már csak olyan vagyok, amilyen -- az ember ebben a korban már nem képes változni. A fentiek mellett pl. egy ideje szomorú is vagyok, hogy ennyi sok embert ennyi sok ideig lehet ennyire átlátszóan etetni. És közben tönkretenni egy ilyen szép országot. Ugyanakkor megfigyelésnek érdekes és hasznos. De azért időnként próbálok rámutatni, amikor már annyira átlátszónak érzem, hogy úgy gondolom, lehetetlen nem észrevenni. De mindig rájövök, hogy lehet.

***

Ami a konkrétabbakat illeti:

""A kvóta, amit Angéla néni sürget, az se szimpla kvóta, hanem egy közös intézkedési terv lenne, amit együtt találunk ki"
Aha, többségi határozattal ránk akarják erőszakolni. "

Amikor hivatalosan jeleztük, hogy nem akarunk részt venni benne, úgy hozták meg a döntést, hogy minket egy külön jogi technikával kiengedtek belőle. Ahogy kértük. Mert ők is tudják, hogy nemakarásnak nyögés a vége.
Innen kezdve egy szép cirkuszi látványelem, hogy az Országgyűlés felhatalmazta a kormányt, hogy bíróságon támadja meg az EU-döntést. Amiben minket kivételként kezeltek, és nem köteleztek semmire.
Amikor előtte hivatalosan is jeleztük, hogy mi az egyik olyan ország vagyunk, ahová a migránshad érkezik, rábólintottak, hogy akkor mi nettó leadók legyünk a rendszerben.

Szóval érdekeink érvényesítésének fő titka, hogy szóljunk, ha bajunk van, és ne az öklünket rázzuk a tévében. Mint a néma gyerek meg az anyja.

A folytonos ülésezés meg önmagában nem rossz, csak az a kérdés, ki ülésezik, és mennyire komolyan keresve a megoldást. A közönségnek szóló kardcsörgetésnél mindenesetre hatékonyabb.

***

"Németország eddig mit is tett a határaink megvédéséért? Ah ja, kifogásolta a mi hatérvédelmünket, és biankó meghívót küldött a betolakodóknak. "

Ezt Angéla néni tényleg kicsit túltolta. Való igaz, hogy az EU többi vezetője is bénázik ebben az ügyben, nem csak a mienk. A mienk legalább ügyesen kihasználja saját céljaira.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.18. 15:33:55

@Benderik:

"úgy hozták meg a döntést, hogy minket egy külön jogi technikával kiengedtek belőle"

Le vagy maradva egy brosúrával. :D Épp arról van szó, hogy a szóban forgó többségi határozat ránk nézve is kötelező, annak értelmében nekünk is be kell fogadnunk x számú "menekültet". Ha nem hiszed, olvass utána. Talán az indexnek hiszel, én is onnan veszem az infót.

"A folytonos ülésezés meg önmagában nem rossz, csak az a kérdés, ki ülésezik, és mennyire komolyan keresve a megoldást. A közönségnek szóló kardcsörgetésnél mindenesetre hatékonyabb."

Az EU eddig konkrétan milyen határozatot hozott, aminek értelme is van? Mármint a kvótán kívül, mert annak nincs értelme: Orbán hasonlata a csőtöréssel és a víz szétosztásáról a cső kijavítása helyett - nos, a hasonlat egészen helytálló.

Talán az egyetlen határozatféle az lett volna, hogy lekenyerezik Törökországot, hadd csinálnának már Törökországból egy hatalmas menekülttábort, közben pedig Európa legálisan befogad Törökországból félmillió bevándorlót. Milyen érdekes, hogy ezt a gyakorlatban minden EU-ország szabotálja, sorra jelentik ki, hogy megteltek. Valahogy a törököknek fizetendő baksis sem akar összejönni, vajon miért? Sőt valamiért Erdogan is kevesli, amit Merkel felkínált.

"Ezt Angéla néni tényleg kicsit túltolta. Való igaz, hogy az EU többi vezetője is bénázik ebben az ügyben, nem csak a mienk. A mienk legalább ügyesen kihasználja saját céljaira."

Angéla néni konkrétan semmit nem tett, sőt megüzente a horvát miniszterelnöknek, amikor az rákérdezett, hogy inkább ne építsenek kerítést. Nemrég pedig - talán egy hete? - újra kijelentette, hogy a menekültek befogadásánbak nincs felső határa. Ezzel szemben Orbán nem bénázott, hanem megvédte a határainkat, ahogy csak lehetséges volt az összeurópai impotencia mellett. Nyilván nem ez a tökéletes megoldás, na de ha Európa nem lép, akkor mi kénytelenek vagyunk tőle függetlenül lépni. A határzár az adott körülmények között Magyarország részéről a legjobb megoldás volt.

Értem persze, hogy te ezt másképp látod - lelked rajta. Még szerencse, hogy nincs hatalom a kezedben, nem tudod érvényre juttatni a nézeteidet.

conchita 2015.11.18. 20:39:05

@csak egy néző: A legundorítóbb ebben a @Tudományos Iibsizmus: -ban, hogy volt KISZ titkárként, az előző rendszer kiszolgálójaként, haszonélvezőjeként ugat itt.
Ugye kiderült hogy katona sem volt, mert fogalma sincs arról amit minden fegyveres szolgálatot teljesítő ember tud, hogy kapásra megállapítják ha valaki az első lövést az áldozatba adja.
Mert ugyebár ezt hangoztatta. Egy ritka undorító barom. bircának van egy stílusa, batyu tud érvelni, vitázni, szóval szerintem ez a manus a legundorítóbb féreg mostanság.

Benderik 2015.11.20. 17:15:43

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "úgy hozták meg a döntést, hogy minket egy külön jogi technikával kiengedtek belőle"

Le vagy maradva egy brosúrával. :D Épp arról van szó, hogy a szóban forgó többségi határozat ránk nézve is kötelező, annak értelmében nekünk is be kell fogadnunk x számú "menekültet". Ha nem hiszed, olvass utána. Talán az indexnek hiszel, én is onnan veszem az infót."

Igen, igaz, úgy látom, végül ránk raktak kétezer menekültet, én még az elfogadás előtti állapotnál hagytam el ezt a fonalat.

Mondjuk (és ez már csak vélemény) gyakorlati szempontból nemigen van különbség, de tudom, persze, hogy elvi kérdésként ad lehetőséget rajta való táncolásra, aláírásgyűjtős kardcsörgetésre.

***

Ugyanakkor nézzük másik oldalról: ha mi lennénk Olaszország (aki tudtommal betartja a szabályokat, és nem zúdítja Európára a menekültjeit, mint a görögök), nem ráznánk-e az öklünket, s lennénk felháborodva, hogy lám-lám, saját testünkkel védjük Európát a menekültek áradatától, ők meg szarnak részt venni benne. Mintha vmi ilyesmit szoknánk olykor emlegetni, hogy bezzeg Európa sose hálálta meg nekünk, hogy hajdan saját testünkkel védtük meg őket a töröktől.
Szóval nézőpont kérdése, mi az igazságos.

Vhogy úgy gondolnám, hogy egy szövetség részeként vmiféle közteherviselés jogos teherelosztási elvnek számít.

Az már csak értelem és elszánás kérdése, hogy a közteherviselést olyan tartalommal töltsük meg, ami komplex megoldást ad, vagyis a határok védelmét is magába foglalja amellett, hogy akit viszont nemzetközi jog alapján is befogadunk -- akár biztonságilag alaposan kivizsgálva --, azokat viszont ne toljuk azokra, akik pechükre pont a tömb szélén vannak. Mert miért pont ők?

És mi könnyen építünk határzárat, de Olaszország kerítse be a teljes tengerpartját? Aztán filmezze, ahogy fulladoznak előtte a tengerben? Ha meg kényszerűen beengedik őket, azokat, akiket nem küldenek vissza, miért pont nekik kelljen mind megtartaniuk? A helyükben mi is berzenkednénk ezen.

***

Miniszterelnökünk sajnos alapvetően magára s pártjára optimalizál, nem az -- akár magyar, akár EU-s -- közérdekre, eszköztára pedig a látványos konfrontáció, hogy mindenki megismerje a nevét, mint olyanét, aki jól megmondja, és végül lám, neki lesz igaza.

E szempontból nézve tényleg professzionálisan csinálja, bár abban alapvetően téved, hogy ezzel lehetne igazán bekerülni a Nagy Államférfiak Pantheonjába, vagy akár elismert vezetővé válni. A Nagy Államférfiak ugyanis mindig azokból lettek, akik határozottak voltak, de vitaképesek is, hatékonyan tárgyaltak, kötöttek szövetségeket, nem pedig a hangoskodó kardcsörgetők.

Ha tényleg a közérdekre optimalizálna, az alábbiakat tehette volna:

Eleve nem lavírozza magát korábbi -- országérdekből nézve fölösleges, persze sajátimázs-építésből fentiek szerint hasznos -- kardcsörgetésekbe más témákban, úgy a migránsügy megjelenésekor nem eleve olyan szereplőnek tartják partnerei, akivel nincs igazán miről tárgyalni.
Akit konstruktív, vitaképes partnernek ismernek meg, arra később is hallgatnak, megfontolják érvelését, ilyesmik.

Vadul tárgyalni kezd, szakértői egyeztetéseket hoz össze, vezetői szintűeken érvel, meggyőz, és persze értelmes javaslatokkal előállva.

Nemrég ugyan előállt egy javaslattal, de azt már jóval azután tette, hogy a válság elindult, oda-vissza sértegették egymást (médián keresztül üzengetve), és szinte kész volt a kerítés.

És akkor se rögtön elmondta, előbb csak belobogtatta, hogy majd lesz egy javaslata az uniós csúcsra, aztán se kezdte egyeztetni, hanem kivárta a csúcsot, és ott nagy dobpergéssel bedobta.

Aztán besértődött, hogy nem fogadták el, amit rögtön úgy értelmezett, hogy ő megmondta, de azok nem fogadták el a határvédelemről szóló részt.

Na de mi is volt ez?

Nos, egyeztetés nélkül javasolt egy forrást, hogy miből kellene pénzt teremteni Törökország számára. Olyan forrást, ami elég érzékeny tétel az összes tagország számára.

Vajon ha más javasolja ugyanezt, nem verjük-e az asztalt, hogy meg akarnak tőlünk vonni olyan forrásokat, amikre számítottunk, és ránk akarnak erőszakolni nagy közös költségeket.

Értelmes vezető nem gondolhatja, hogy ilyen tételeket le lehet nyomni torkokon hosszas előzetes egyeztetések nélkül. De kétségkívül látványos elem, hogy ő tett egy javaslatot, anyagilag is nagyvonalút, de azok nem fogadták el, hát most már lelkük rajta, ők totojáznak.

Az a helyzet, hogy ha eltekintünk attól, hogy direkt imázsépítésből teszi, elképesztően alacsony vitakultúrájú, és partnerekkel alacsony érdekérvényesítő képességű vezetőt látunk.

De tény, hogy mindezt nagyon jól el tudja adni úgy, mintha ő lenne az egyetlen, aki határozottan tesz valamit. Ebben kétségkívül zseni és volt is mindig.

"Értem persze, hogy te ezt másképp látod - lelked rajta. Még szerencse, hogy nincs hatalom a kezedben, nem tudod érvényre juttatni a nézeteidet."

Egy dologra azért képes voltam, és erre kicsit büszke vagyok: a kezdeti szenvedélyes stílus után egész kedves hangú vitába bonyolódtunk...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.20. 20:10:55

@Benderik:

"gyakorlati szempontból nemigen van különbség"

Csak annyi a különbség gyakorlati szempontból, ami mondjuk 20 terrorista és 0 terrorista között van. OK, ez kicsit mély ütés, de érted, mire célzok.

"de tudom, persze, hogy elvi kérdésként ad lehetőséget rajta való táncolásra, aláírásgyűjtős kardcsörgetésre."

Ahogy a kerítésépítés a másik oldalnak adott lehetőséget rajta való táncolásra, aláírásgyűjtős kardcsörgetésre. :) Másrészt ténylegesen is van különbség, ui. ugyanezzel az eljárással a jövőben még több bevándorlót is ránk erőszakolhatnak.

"Vhogy úgy gondolnám, hogy egy szövetség részeként vmiféle közteherviselés jogos teherelosztási elvnek számít. "

Ez jól hangzik, ám nézd így: Németország A TÖBBI TAGÁLLAM MEGKÉRDEZÉSE NÉLKÜL elkezdte tömegesen befogadni a bevándorlókat. Eddig ez rendben van, ez az ország szuverén döntése. Orbán valahogy úgy fogalmazott, hogy tiszteletben tartjuk Németország azon döntését, hogy Németországot multikulturális, országgá akarja alakítani, megváltoztatva az ország etnikai összetételét. Ám szerinted volt joga Németországnak arra is, hogy mirólunk is döntsön?

Ám most, amikor nem bírja ellátni őket, hirtelen kitalálta azt, amit közös teherviselésnek hívsz. Nem gondolod, hogy ez akkor lenne jogos és tisztességes, ha a befogadásról szóló döntés is közösen történt volna? És nem többségi, hanem egyhangú döntéssel, hiszen különben ugyanilyen többségi döntéssel akár az összes bevándorlót is ide lehetne telepíteni. OK, kicsit abszurdnak hangzik, de pár éve nem ugyanilyen abszurnak tűnt volna, ha valaki azt mondja, az EU jogosult dönteni Magyarország etnikai összetételéről?

De legyen közteherviselés. Én benne lennék abban, hogy fizessük meg a többi befogadó országnak a ránk tolni szándékozott párezer menekült _magyarországi_ - nem pedig német - színvonalon való ellátásának költségeit. Kicsit úgy, ahogy most Törökországgal akarják elintézni: a németek fizetnének a törököknek, mi is fizetnénk a németeknek.

Re: Olaszország. Akinek tengerpartja van, annak be kell látnia, hogy ez nemcsak előnyökkel, hanem hátrányokkal is jár. Ettől persze kaphat segítséget az EU-tól.

Ja, és senki nem kötelezte az olaszokat arra, hogy a tengerből kimentett bevándorlókat Olaszországba szállítsa. Nem kicsit vicces, hogy az utóbbi hónapokban elég volt beszállni egy lélekvesztőbe, leadni a vészjelzést, s onnantól a Frontex vagy az olaszok elvégzik az embercsempészek munkáját. :D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.20. 20:16:17

@Benderik:

Re: Orbán

Szerintem nincs értelme ebbe a vitába belebonyolódnunk. Én úgy látom, hogy Orbán felelősen, okosan és a magyar érdekeket figyelembe véve cselekedett a migránsügyben. Mindez igen figyelemreméltó az EU-vezetők tehetetlensége fényében. (Hogy más téren korrupt, hazug stb. volt, az nem tartozik ide, nem erről beszélünk.) Te ezt másként látod. Úgysem fogjuk meggyőzni egymást.

Benderik 2015.11.24. 20:36:38

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Persze, pont ez a szép abban, hogy nem mi vagyunk azok a fizetett kormányfők, akiknek megoldást kell találniuk, csak amatőr délutáni-kakó-melltti-ideírogatók, nem is feltétlenül kell meggyőznünk egymást.
süti beállítások módosítása