Politikai Provokatív

Politika tabuk nélkül

A baloldal üdvöskéi - 1/b. rész: Gyurcsány Ferenc

2015. november 20. 06:00 - Politikai Provokatív

Az illegitim kormányfő

A baloldal üdvöskéi c. sorozatunk első részében Gyurcsány Ferenccel foglalkoztunk, és a mai részben is vele foglalkozunk: elkezdjük megnézni, milyen volt az ő kormányzása. Kevesen mondhatják el magukról, hogy úgy birtokolták a magyar miniszterelnöki széket, hogy nem volt hozzá demokratikus felhatalmazásuk. Gyurcsány Ferenc elmondhatja magáról: egyike volt ezen keveseknek. Ez annál is érdekesebb, mivel kétszer is kormányfő volt. A továbbiakban ezt fogjuk boncolgatni.

Mit is jelent az, hogy illegitim?

Semmiképpen sem azt, hogy nem törvényes úton lett volna megválasztva. Itt le kell szögezni: a magyar törvények szerint Gyurcsány mindkét alkalommal törvényes úton jutott hatalomra. Ez azt jelenti, hogy megválasztásának módja legális volt. A legális-illegális fogalompárral kell szembe állítanunk a legitim-illegitim fogalompárt. Ez azt jelenti, hogy a magyar nép egyik kormányzását sem támogatta, semmilyen erkölcsi felhatalmazása nem volt arra, hogy ő két alkalommal is kormányfő lehessen. Ezért kijelenthetjük: nem volt demokratikus felhatalmazása, csupán csak formálisan volt ő a miniszterelnök. Azon kevesek közé tartozott, aki a nemzet érdekeivel ellentétesen, annak akarata ellenére volt kormányfő, és e szerint is cselekedett.

Az első Gyurcsány-kormány (2004-2006)

Gyurcsány Ferenc 2004 őszén került hatalomba. Akit érdekelnek a körülmények, az elolvashatja a Wikipédia ide vonatkozó cikkét (lásd: itt). Csakhogy soha senki nem szavazott rá. Az emberek 2002-ben Medgyessy Pétert választották miniszterelnöknek, nem Gyurcsány Ferencet. Medgyessy azonban 2004 augusztusában lemondott a miniszterelnöki székről (erről bővebben: itt). Ezek után a helyes döntés az lett volna, hogy az MSZP feloszlatja a parlamentet, és előrehozott választásokat tart. Hogy ezt miért nem tették meg? Nos ezért.

Az MSZP-t nem érdekelte az ország érdeke. Csak a saját önző érdekeit tartotta szem előtt. Azért nem volt választás 2004-ben, mert akkor a Fidesz megnyerte volna. Már 8 éves kormányzásuk elején sem tudtak semmi értékelhetőt felmutatni. Ez 2 év után szúrta az emberek szemét. De ahelyett, hogy előrehozott választásokat tartottak volna, inkább odaültették Gyurcsány Ferencet, aki meg is nyerte nekik a választásokat 2006-ban. Hogyan? Hazugságokkal. Gyurcsány Ferenc soha nem látott osztogatásokba kezdett. Miből? Hitelből. Az alábbi grafikonon jól látható, hogy két év alatt 3000 milliárd forinttal, kb. 12 000 milliárd forintról 15 000 milliárd forintra tornázták fel az államadósságot. Ha vetünk egy pillantást a GDP-arányos államadósság alakulására, tisztán kivehető, milyen mértékben tornázták fel azt a szocialisták 8 év alatt. Érdemes leszögezni, hogy 2010 óta a GDP-arányos államadósság csökkent (szemben a baloldal hazugságaival).

Az emberek előtt szépen elhúzták a mézesmadzagot, hogy milyen szép és jó élet vár rájuk. Soha nem látott gazdasági növekedést ígértek. Akinek van kedve hozzá, az itt végig tudja nézni a rövid kampányvideóikat. Érdemes, és utána mindenki gondoljon bele mi is történt. Kóka János akkori gazdasági miniszter sem volt rest, előállt a már jól ismert pannon puma szlogennel. És közben mekkora volt az államháztartás hiánya? Felesleges tippelni. 51%. 50% deficit 2006 első három hónapjában! Botrány. Aki nem hiszi, itt utána járhat. Növekedést ígértek. Áfát csökkentettek. Erre kiderült, hogy soha nem látott deficit van az országban. És mindezt titkolták az állampolgárok elől. Nem, nem mondták meg nekik, hogy mekkora megszorítások lesznek. Végighazudták az egész kampányt. Persze valaki már akkor is megmondta ezt. Videó itt. 2:04-től nézd! Persze az emberek nem hittek Orbán Viktornak. Az MSZP hazugságait megették. És Gyurcsány megnyerte a választásokat. És ami utána következett...

A második Gyurcsány-kormány (2006-2009):

Ha valaki megnézte a videót Orbán Viktorról, vagy még jól emlékszik 2006-ra az pontosan tudja, hogy jóslatai végül bekövetkeztek. Soha nem látott megszorításokba kezdtek bele. Ennek eredményeként 2010-ig padlóra küldték az országot. Olyan gazdasági romhalmazt hagytak maguk után, amit az utánuk következő polgári kormányzás 5 év alatt is csak nagy nehezen tudott helyrehozni, és aminek hatásait a mai napig érezzük.

De mik is voltak ezek a megszorítások? Erről jobb lesz, ha linkelek két videót, ami szembesít mindenkit az MSZP 2006-os hazugságaival.

 

Ugye nem felejtettük még el ezeket? Hazugsággal nyert választások, növekvő intézkedések helyett kegyetlen megszorítások. De volt itt még más is, ami kiverte a biztosítékot. Az öszödi beszéd.

Utólag persze ezt is mentegetni kezdte Gyurcsány. De mi is volt ez? Az MSZP a választások után Balatonöszödön tartott titkos kormányülést. Alighanem ekkor dönthettek a megszorításokról. Ezen a kormányülésen szólalt fel Gyurcsány is. Ebben a beszédben ilyeneket mondott: Hazudtunk másfél-két évig. Teljesen világos volt, hogy amit mondtunk az nem igaz. Hazudtunk reggel, délben meg este. Az a személyes sztorim, hogy változtassuk meg ezt a kurva országot.

Mit mondott erről Gyurcsány? Beismerés volt. De kiknek? Az állampolgároknak? Aligha. Párttársainak beszélt, akik pontosan tudták, hogy miket csinálták. A beszédet nem a nyilvánosságnak szánták. Kiszivárgott. Egy ilyen botrány után a minimum lett volna, hogy Gyurcsány lemond. De ő nem mondott le. Őt 2009-ben váltotta csak le a párt. Gyurcsány a saját párttársainak mondta meg, hogy mennyire hülyének nézett minket. Ennyit ér ez az ember.

Persze voltak tüntetések, de ő boldog-boldogtalant szétveretett a rendőrséggel. Hát kérem szépen, ennyit ér ez az ember. Erre képes. Sosem volt legitim kormányfő. Valójában 2006 és 2010 között nem is volt legitim kormánya az országnak. Tágabban nézve 2004 és 2010 között. 2 év legitim kormányzás. Ennyit volt képes az MSZP felmutatni egy 8 éves ciklusban. Ez elég kevés. Ezek után mindenki döntse el maga, hogy akarná-e újra az ország élén látni Gyurcsányt.

Sorozatunk következő részében békésebb vizekre evezünk, és Bajnai Gordont fogjuk megvizsgálni.

A baloldal üdvöskéi sorozat eddigi részei:

1/a. rész: Gyurcsány Ferenc: Az egyszeri antiorbánista

53 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://politikaiprovokativ.blog.hu/api/trackback/id/tr338092212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2015.11.20. 09:52:10

"Valójában 2006 és 2010 között nem is volt legitim kormánya az országnak. Tágabban nézve 2004 és 2010 között. "

Ez butaság.

rasztaszív 2015.11.21. 11:04:40

Emlékszünk még 1998-2002-re?

A gazdaság még rendben volt,a vezető szerepünket még tartottuk a régióban,a Bokros-csomag lefölözéséből szépen ellébecoltak a fiúk.Fejlesztési feladat lett volna éppen,de nekik jobb ötletük volt.Úgy gondolták,ráér az,fontosabb az újraválasztásuk.Ehhez pedig elég néhány látványberuházás,de az aztán csak az övék legyen.A már elkezdett Nemzeti Színházból így lett torzó,építettek inkább sajátot.

A közúthálózat elmaradottságával,és ennek a gazdaság fejlődését gátló hatásával nagyjából mindenki tisztában volt az országban.Ehhez képest négy évig csak a látszatoknak éltünk,nem az ország számított - hanem csak a Fidesz.Itt szedtük össze az első négy éves fejlesztési lemaradásunkat.Az államadósságra mutogatva máig verik a mellüket,de az okozott lemaradással már nem dicsekszenek.

De nem úsztuk meg,be kellett pótolni,amit ők elszabotáltak.Sokba került,jött a válság,bele is rokkantunk.Gyurcsány már hiába várta a pozitív hatásokat.Pedig szépen kiszámolták,hogy az autópálya hálózat évi plusz 1.5-2% növekedést hoz.Csak hát nem rögtön...

A Fidesz ma ebből él.A saját teljesítményük akkor látszik,ha ezt a 1.5-2%-ot levonjuk az évi adatokból.Az pedig úgy elég csúful fest.

Mit lehet tenni ilyenkor?Letagadni kevés.A Fidesz meg soha nem hazudik kicsit.Ha már lúd,legyen kövér.Tehát:az előző kormányok "tönkretették az országot".

Nagyokat hazudni egyszerűbb,mint felelősen kormányozni.

Proud Mary 2015.11.21. 11:21:41

@rasztaszív: szerintem legalább 4000%-ot kéne levonni, ez az 1.5-2% olyan náci adatok

Wikus Van De Merwe 2015.11.21. 11:34:13

@egyjózsi:

Végül is azok, akiknek nem napi eledel a politika és saját bőrükön érezték( érzik ) az orbánizmus jótéteményit, már kétszer-háromszor döntöttek.
Tehát milyen félelmekről beszélsz?

rasztaszív 2015.11.21. 11:37:06

@Proud Mary: valójában lejön még az eu-s transzfer is.az meg úgy már vastag mínusz.

Proud Mary 2015.11.21. 11:47:00

@rasztaszív: meg a világgazdaság bősége és a trükkök százai

rasztaszív 2015.11.21. 12:04:34

@Proud Mary: abból autópálya lett.valami kézzelfogható,valami hasznos.ma mtva van,és propagandaminiszter.
meg nézőpont,és századvég,és "tanácsadók" hada pénzzel kitömve.

baldoc 2015.11.21. 12:13:23

@Wikus Van De Merwe: "Tehát milyen félelmekről beszélsz? "
Mégis, mi más lenne a magyarázata ennek a Gyurcsány fóbiának, ha nem a FÉLELEM TŐLE!!??
Egyébként a poszt rohadtul aktuális MOST 2015.11.21.-én!!
Még mindig nincs más ELLENZÉK, CSAK Gyurcsány!
Ugye??

Netuddki. 2015.11.21. 12:19:14

De ki a kisfszomat érdekel a gyurcsány pár tolvaj fideszesen kívül? Mindig elő lehet rángatni mint a nyulat a kalapból, aztán takarózni vele. Csukjátok le bazmeg ha valami törvénytelenséget követett el! Aztán magatokat is...

Baloldali érték 2015.11.21. 13:00:09

Ja autópályaépítés, az aztán kellett mint púp a hátunkra. Méregdrága M7 a 80 milliárdos kőröshegyi viadukttal. A löszdombba faragott M6-os. A semmibe vezető kihasználatlan rövidke M8 a méregdrága dunaújvárosi híddal.

Évente 100 milliárd Ft-ba kerül ma is az mszp nagyszerű PPP-autópályáinak évi részlete, főleg a fölösleges műtárgyakkal teletűzdelt szellM6-os. Kisebb részt az M5.

Az M5-ös Kiskunfélegyházától határig terjedő szakasza + a díjfizetési rendszerbe integrálás 520 milliárdjába kerül az országnak, amit a szent tehén AKA zrt-nek fizetünk 25 év alatt. Ennyiből simicska is kiépítene egy párhuzamos M5-öst. Az AKA persze nem is létezne ha a szocik nem privatizálták volna az autópályákat.

Egyébként az autópályák globális gazdaságélénkítő hatása ma már vitatott.
A területfejlesztésben csak relatív előnyöket szerez az a régió ahol éppen véget ér a pálya, de azt a többi térségből szívja el.

Jolka40 2015.11.21. 13:01:00

@Kelly és a szexi dög: "Gyalázat, amit művelt!" És amit művel ma is az Orbán-brancs! Folytatják. Meddig még?

rasztaszív 2015.11.21. 13:17:22

@Baloldali érték: most olcsóbban épülnek az autópályák?nézz már utána.

Azért nincsen, mert elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon. 2015.11.21. 13:18:57

@baldoc: "Mégis, mi más lenne a magyarázata ennek a Gyurcsány fóbiának, ha nem a FÉLELEM TŐLE!!??"

A Gyurcsanytol senki sem fel, de ettol meg veszelyes, mert ELMEBETEG, es tul sok penzt lopott a diktaturaban. Ebbol a penzbol tartja fent a viccpartjat, es tamogatja a terrorizmust.

nniicckk 2015.11.21. 13:29:16

Egyetértek az irással, a Gyurcsányra soha senki nem szavazott, csalással, hazugsággal jutott hatalomra, amit aztán már csak TERORRAL, ERŐSZAKKAL tudott megtartani.
Az egyetlen pozitívum, hogy a Gyurcsány az őt hatalomra jutató bűnszervezetet is szétverte, nem csak az embereket 2006-ban.
Az mszp a Gyurcsánnyal törököt fogot, a saját ELMEBETEGE lett a sírásója.

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2015.11.21. 13:54:09

@rasztaszív: na igen, az ország gazdasága azóta is a 2002-2010 között megépült autópályahálózatra alapul.

Ejj. Sokan keseregnek, hogy miért tart itt az ország, de az, hogy még Gyurcsány vagy Orbán gazdasági programja az etalon sokaknak szépen magyarázza a helyzetet. A magyar gazdaság mára már olyan szinten kitett az európai széljárásnak, hogy örülhetünk, mert egyiküknek, de még az osztogatás császárának, a jó öreg D-209-nek sem sikerült hazavágni a gazdaságot.

Ettől függetlenül nem ártana ha lenne egy igazi Vállalkozók Pártja, de sajnos ez a jelenlegi európai szocializmusban nehézkes. Az uniós szabályozás itt kint a gyarmatokon ugyanis pontosan az autoriter, etatista gondolkodás támogatják.

Minden a pályázat, minden az eu-s pénzek, minden a bürokraták és csókosok által osztogatott "fejlesztési támogatások". Kezdve azzal, hogy nem a Magasságos Kamarának kellene megmondania melyik paraszt hogyan vesse be a földjét és mit ültessen, hogy a kereskedő milyen üzleti modellt kövessen, a gyáriparos mit termeljen, de hát erre még lehetne azt mondani, hogy hja hát ez egy németes befolyás.

Csakhogy mi meg nem vagyunk egy vérbeli szász társadalom, ezért nem is működik jól a parancsuralmi, mindent beszabályozó rendszer, ezért is ül meg mindent a korrupció. Persze Európában sehol nem megy olyan jól a szekér, sehol nincs igazi növekedés, előrelépés, a németeket lehúzza a Birodalom ezer terhe és a szociális túlvállalások, az önző, materialista társadalom döglődése, a kis sikerországok, mint a finnek és svédek kezdenek rájönni, hogy az önajnározás ellenére sem annyival produktívabbak és okosabbak mint mások és nem tudnak technológiailag köröket ráverni a világra, már modellre pedig nem tudnak váltani, itt a keleti széleken pedig minden megyeget úgy-ahogy. Ahogy a korrupció és az inkompetencia engedi.

'90 óta egyik magyar kormánynak se volt igazi gazdasági modellje azt leszámítva, hogy kapcsoljuk magunkat Európához és majd ők elvontatnak. Majd a gyarmatait vesztett nyugati országok tudnak kezdeni valamit egy olyan országgal, ahol divat a háborúsdi és az emberek nem iskolázatlan civilizálatlan feketék. Na ez a nagy magyar gazdasági modell. Bérszolga.

Se stratégia, se innováció, se az igazi lázálom arról, hogy egy összetöpörödött, jelentéktelen országban bármelyik is lehetséges. Ha pedig nem találnak valami ritka földkincset itt, ami nem valószínű, akkor továbbra is igaz, hogy az országot nem a politikusok fogják megváltani, hanem a vállalkozók, tervezők, mérnökök, akik esetleg előrukkolnak egy jó kis vállalati modellel, pár kemény zaibatsut felhúzva.

Ha pedig nem, hát nem. De arról filozofálni, hogy inkább Gyurcsány vagy Orbán szórja el a pénzt az EU által lediktált barom, alig megtérülő projectekre és totális agyatlan kurdarcokra olyan, mint azon vacilálni, hogy a melyik kutyapiszokba lépjünk bele az utcán, ha már kikerülni nem lehet.

Túl kell egyszerűen esni rajta. Ha nem történik túl nagy baj, az éppen elég jó.

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2015.11.21. 14:00:37

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: "gondolkodást támogatják" "már modellt pedig nem tudnak váltani" "már nem divat a háborúsdi"

Bocsánat az összecsapott, át nem nézett kommentért és tudom zabáljanak fel a disznók, de azért kár, hogy itt a blog.hu hosszas fennálása alatt se sikerült egy "preview" funkciót legalább implementálni a kommentekhez...

Wikus Van De Merwe 2015.11.21. 14:05:47

@baldoc:

Ha nincs más, csak Gyurcsány, akkor még sokáig a Fidesz adja a kormányfőt.

THX1138 2015.11.21. 15:04:54

Poszter, nézz utána légyszíves a törvények között, hogyan lesz a miniszterelnök. Nem "azemberek" választják, hanem: "A miniszterelnököt a köztársasági elnök javaslatára az Országgyűlés tagjai többségének szavazatával választja." Sajnálom, hogy egyáltalán ide keveredtem.

commando 2015.11.21. 15:19:53

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: Hát én egészen máshogy látom (láttam?!) a dolgokat, de aztán egy kicsit elmélkedve arra jutottam, hogy tulajdonképpen ugyanezt látom én is, tényleg valós problémák ezek. Akkor hogyan lehet, hogy első olvasatra elutasítottam az egészet? Vagy én sok mindent rózsaszínben látok? Úgy vagyok, mint amikor a "Gyalog galopp" c. filmet néztem. Ahányszor újra megnéztem, mindig találtam benne új poént. Ezt is ahányszor elolvasom, mindig megállapítom magamban, hogy valójában ez is igaz, meg ez is.... Furcsa nyers és szókimondó stílus, de SAJNOS, most már betűről betűre igaznak tűnik.

rasztaszív 2015.11.21. 16:28:48

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: az autópályák gazdaságélénkítő hatása nyilvánvaló.az európához való kapcsolódás pedig gazdasági modell,aminek az előnyeit tényleg jobban is ki lehetne használni,mint bérszolga jellegű bedolgozással.de ha az,aki most ezt csinálja,előnyeit így élvezi,eredményeit magáénak tulajdonítja,azt szidja,aki számára ezt egyáltalán lehetővé tette,az kissé fals.vagy nem is kissé.

bekerült 2015.11.21. 17:00:48

@Wikus Van De Merwe:
Félelmek ?

Igen !
Attól, hogy nem kapsz közmunkát ! Attól, hogy kirúgnak az állásodból, ha nem gazsulálsz és tapsolsz, mint Rákosi idején ! Attól, hogy még ettől is rosszabb fog jönni !

"Már kétszer-háromszor döntöttek ."

Tényleg ?
Hagyták dönteni őket ?
Mindent megtettek, hogy ne dönthessenek !
A saját képükre alakítottak mindent és minden őket szolgálja !
Ha tisztességesen tennék a dolgukat, már régen a fasorba se lennének, mert kiderülne, hogy csak pofázni és lopni tudnak !

Így is ki fog derülni és óriási bukta lesz !

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2015.11.21. 17:56:44

@kopasz barmok országa: Ajjaj, megérkezett az elvtársmentő kommandó. Gondolom Enver Hodzsa és Pol Pot is igazi jó hazafiak voltak mert nem hagyták magukat a Szovjetunióhoz láncolni és saját elvtársi igazgatás alatt álltak. Micsoda egy Kánaán volt mindkét ország, de a jóságos excellenciás úr is ezen munkálkodott ifjonti évei alatt. Szép foglalkozás is ügynökösködni, a nyugati kutyák ellen jelentgetni, a Hazát védeni, kész magyar James Bond.

Nem is mernék én egy rossz szót is szólni minderről, épp ezért ha sikerül egy kis időráfordítással elolvasni amit írtam, akkor rájön a kedves néptárs is, hogy én nem a drága jó ex-miniszterelnök hazafiúhoz igencsak méltó szolgálatát kritizáltam, hanem miniszterelnöki munkásságának fiskális, az államháztartást érintő vonzatát.

Barbaarb 2015.11.21. 18:08:19

@Baloldali érték:

Nem is csak az a gond, hogy valójában mekkora is volt a hatása az autópályáknak, hanem hogy úgy építettük meg azokat akkor, hogy nem tudtuk kifizetni, ezért vaskosan rápakolt az államadósságra.

@feketeesfeher:

A Gyurcsány-fóbia a Fidesznek jön csak igazán jól, mert amíg ő aktív, addig kvázi nem lesz kormányváltás, vagy legalábbis baloldalról.

@rasztaszív:

Mi ez a baloldali beidegződés, hogy amikor a gazdaság jól megy az mindig az 1-6 évvel korábbi baloldali kormánynak köszönhető?
Csinál nagy hülyeségeket ez a kormány, Orbánról nem beszélve, de a makrogazdasági mutatók, az azokat alkotó egyebek ismeretében nem lehet letagadni, hogy ebben jellemzően jobbak a jobboldali kormányok (ami egyébként a jobboldaliságból is adódik, de ez egy messzebbre vezető vita).

@bekerült:

Nem egészen érteni mire gondolsz. Minden jel szerint a Fidesz a legnépszerűbb párt már jó ideje.

rasztaszív 2015.11.21. 18:17:34

@Barbaarb: talán próbálj meg te is elszakadni a beidegződéseidtől.attól,hogy szerinted általában,jellemzően jobbak a jobboldali kormányok,a tények még azt mutatják,hogy most az autópályák gazdaságélénkítő hatása,és az eu-s transzferek nélkül vastagon mínuszban lennék.

Alick 2015.11.21. 18:36:52

Érdekes lenne egy bekamerázott négyszemközti beszélgetés Fletó és Viktor között... pl. hogyan egyezkednek a körlet takarításában?
:)

Alick 2015.11.21. 18:41:06

@Ad Dio: "Ha Gyurcsánynál nincs jobb embere a baloldalnak"

A jelenben mi köze Gyurcsánynak bármiféle baloldalisághoz?? mert szerintem annyi, amennyire Hitler ortodox rabbi volt...
:)

kvadrillio 2015.11.21. 20:10:44

orbán: a kommunizmus egy őrült eszme volt !
VIKTORKA ! ÉS AMIT TE CSINÁLTÁK MAGYARORSZÁGON, AZ NEM ŐRÜLTSÉG ???
Nálunk van a 3. legtöbb szegény gyerek az egész EU-ban
fák
2015.11.20. 17:50
Néhány nappal azután, hogy a magyar kormánypártok nem akartak foglalkozni a gyermekéhezéssel, mert az szerintük csak baloldali kampánytéma, és csak ott maradnak éhesek a gyerekek, ahol felelőtlenek a szülők, az Európai Unió intézményei napirendre veszik a gyermekszegénység kérdését. Szerintük ez az egyik legsúlyosabb probléma az EU országaiban.

NINCS AZ EMBEREKNEK MUNKÁJA, TÖBBMILLIÓS A RONCSTÁRSADALOM, LÉTMINIMUMON ÉL ÉS DOLGOZIK A MUNKAKÉPESEK FELE.......VIKTORKA ! EZ MILYEN ŐRÜLT ESZMERENDSZEREN ALAPUL ??? A TIÉDEN ??? !!!

AMÚGY... A SZIDOTT "KOMMUNIZMUSBAN" MINDENKINEK VOLT MUNKÁJA, MEGÉLHETÉSE ÉS NEM CSAK A ZSIDÓK RENESZÁNSZOZTAK MAGYARORSZÁGON, A MAGYAROK SZÜLŐHAZÁJÁBAN !
...ÉS ABBAN A "KOMMUNIZMUSNAK" NEVEZETT IDŐSZAKBAN IS A ZSIDÓK FOGLALTAK EL MINDEN JÓL FIZETŐ ÁLLÁST !
MIRŐL IS PAMPOGSZ VIKTORKA ??????????

kvadrillio 2015.11.21. 20:57:34

Ennyivel emelkednek jövőre a nyugdíjak
2015. november 20., péntek 13:52 InfoRádió
Meghallgatom Letöltöm Kinyomtatom Elküldöm Betűméret + -
Január 1-jével 1,6 százalékkal emelkednek a nyugdíjak Magyarországon - jelentette be Balog Zoltán, az emberi erőforrások minisztere. Az intézkedés 2,6 millió embert érint.

VIKTORKA ! MÁÁÁ MEGENT A NYUGDÍJASOKON SPÓROLSZ ??? NEM NYOMTÁL MÉG ELÉG MILLIÁRDOT A MÉSZÁROSLŐRINCEKBE MEG A VŐDBE ÉS A HAVEROKBA ????? MAJD MENNEK A NYUGDÍJASOK IS TÜNTETNI A HÁZADHOZ ! :o)

kvadrillio 2015.11.21. 21:13:49

Fleck Rozalia
Fleck Rozalia Jozsef Kolowrat 2 napja

Kedves uram.Itt az egesz emberiseg megfelemlitese a cel.Soros es a giliszta fajtarsai iranyitjak es penzelik az osszes terroristat.Izrael,a lator allam ott van az IA szomszedsagaban de meg egyetlen egyszer sem tamadtak meg.Hmmmm.Vajon miert nem????...!!!!!!!!!!!!!! EZ..TÉLLLEG ÉRDEKES ! :)))

TÉLLEG...ROZÁLKA ! MIÉRTIS NEM TÁMADJA AZ IÁ.......IZRÜHELT ??????? :ol)

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2015.11.21. 22:45:58

@- Politikai Provokatív:
Majd, ha végig írod a: " Baloldal üdvöskéi, 1/a, b, c, ... stb-t követöen a:
" Jobboldal üdvöskéje, 1/1-et" is, akkor mondok véleményt!
Erős a gyanúm, hogy leragadsz az első fejezeteknél!

Tudományos libsizmus 2015.11.21. 22:54:24

"Valójában 2006 és 2010 között nem is volt legitim kormánya az országnak."

Pontosan. 2006. október 23. után a kormányt a rendőrség és a kormányellenes tüntetőket statáriális eljárásokban elítélő bolsevik bíróság tartotta hivatalban.

BéLóg 2015.11.22. 00:58:37

@...elmúlik...: Nabazz, PONT ezt akartam ideírni!

n3spr3ss0 2015.11.22. 07:08:08

@Tiborpapa: Így igaz,Gyurcsányt az mszp frakció csinálta ki.Bármit akart megtorpedózták.

maxval bircaman BircaHang Média · http://bircahang.org 2015.11.22. 08:25:17

@bértrollbosszantó_kovi1970:

Gyurcsánnyal nem a személye a baj (személyként kifejezetten művelt, profi, tehetséges politikus), hanem az, amit képvisel.

Nevoeiro66 2015.11.22. 09:24:26

Kiváló összefoglaló írás, kötelező tananyag kellene hogy legyen.

fidesz maszop dk egykutya 2015.11.22. 11:06:02

@Baloldali érték: de még így is pont végtelenszer több értelme van, annak az autópályának is, a stadionokhoz, és a kisvasúthoz, és a kamutanulmányokhoz képest, amelyeknek az értelme semmi.

BéLóg 2015.11.22. 18:12:34

Addig jó a patásördög orbánnak amíg Gyurcsány LÉTEZIK. Ez a borzalom EGYMAGÁBAN garancia a fidesz minden jövendőbeli győzelmének.
Isten éltesse Gyurcsány Ferencet vagy százötven évig jó erőben, egészségben!

Barbaarb 2015.11.23. 07:27:13

@rasztaszív:

A baloldali (szociális) politika érthető módon növeli a kiadásokat, és csökkenti a motivációját és lehetőségeit a vállalkozásoknak és munkavállalóknak, szerintem ezt nem kell magyarázni. Jobboldali kormány esetén a gazdaság jobban megy, mert arra fektetnek nagyobb hangsúlyt, nem a szociális kiadásokra, persze ennek is megvannak a hátulütői.
Tehát nem azt állítom, hogy a jobboldali kormányok jobbak, hanem azt, hogy makrogazdasági szempontból jobbak.
Az autópályák szerepe hogyan van bizonyítva? Az UE-s transzferek pedig nem csak úgy vannak, azt valamiért cserébe kapjuk.

fidesz maszop dk egykutya 2015.11.23. 11:48:07

@Barbaarb: honnan ismersz jobboldali kormányt?

rasztaszív 2015.11.23. 15:12:16

@Barbaarb: a napsütés szerepe hogyan van bizonyítva?neked azt is bizonygatni kell?tényleg...?esetleg a gravitációt nem akarod megkérdőjelezni?megmagyarázni nem tudja senki...akkor lehet,hogy nincs is...?
makrogazdasági szempontból mitől is jobb az,hogy befagyasztották a hitelezést,növelték a nyomort,felélték a nyugdíjkasszát,és ellehetetlenítik a kisvállalkozásokat?
az eu-s transzferek ugyanúgy nem ennek a kormánynak a teljesítményét tükrözik,mint az autópályák gazdaságélénkítő hatása.ennek a kormánynak a teljesítménye ezek nélkül látszik,és az nagyon vastag mínusz.

Barbaarb 2015.11.25. 09:26:17

@fidesz maszop dk egykutya:

Hogy hol húzódik a jobboldal és a baloldal határa, nehéz meghatározni, de Fidesz jobboldalibb kormány, mint a szoclib oldal. Ez abból jön le, hogy míg a szoclib oldal mindig a szociális intézkedéseket tartja előtérben (segélyek, CSP, nyugdíj, stb.), addig a Fidesz ez elé helyezi a gazdasági érdekeket (államadósság, dolgozók támogatása, stb.).

@rasztaszív:

Te írtad, hogy a tények azt mutatják, hogy a mai gazdasági teljesítmény mögött jelentős részben ott áll az autópályák építése. Ha ez igaz, akkor biztosan könnyen igazolható.
A hitelezések visszafogása fontos a gazdaság hosszútávú működése szempontjából, mert majdnem kizárólag hitelből nem fog működni egyetlen gazdaság sem, növekszik is a GDP.
Az EU-s transzferek majdnem függetlenek a magyar kormánytól, csak annak kiaknázási mértéke függ tőle. A lényeg, hogy ezek az EU-s transzferek nem ajándékok, amiből él az ország.

rasztaszív 2015.11.25. 13:43:12

@Barbaarb: "A hitelezések visszafogása fontos a gazdaság hosszútávú működése szempontjából"

ok,erről ennyit...

Barbaarb 2015.11.26. 07:02:22

@rasztaszív:

Nagyon okosnak akarod magadat feltüntetni, de nem arról beszélek, hogy be kell fagyasztani a hitelezést, mert értelemszerű, hogy hitel nélkül nem pörög a gazdaság, hanem arról, hogy a túlhitelezés hosszútávon árt a gazdaságnak, ahogy azt láthattuk is 2008-ban. Ha a bankok ennyire nem képesek felmérni, hogy mire és mennyi hitelt érdemes kihelyezni, vagy tudják, de nem törődnek vele, mert úgyis kisegíti őket az állam, akkor igenis nyúljon bele a hitelezésbe az állam!

rasztaszív 2015.11.26. 15:20:12

@Barbaarb: szóval mivel volt már árvíz,ezért jobb nem is öntözni.nem kell pénzügyesnek lenni hozzá,hogy ezt a "logikát" megmosolyogja az ember...

Balt 2015.12.04. 22:36:00

@Baloldali érték: @rasztaszív: Ne feledjük az ELMKA kivásárlását az akkoriban európai vagy világviszonylatban legdrágábban használható M1-esből. Meg persze a botrányosan elhanyagolt M7 teljes felújítását és bővítését.

Balt 2015.12.04. 22:40:07

@bekerült: TG: "Olyan választási rendszert még nem találtak ki, amiben ne a Fidesz győzött volna tavaly." Könyörgöm: az egyénik 92%-át megnyerék!

rasztaszív 2015.12.05. 15:45:08

@Balt: ne feledjük.meg az arányokat se.meg a szöveget se mellé,hogy "tönkretették az országot"...
süti beállítások módosítása